کار آفرینی ام را تنها با یک جرقه در ایده هایم پیدا کردم

کار آفرینی ام را تنها با یک جرقه در ایده هایم پیدا کردم

همیشه برایم سوال بود که چگونه می شود افرادی که درآمدهای هنگفتی دارند بدون این که زمان زیادی را صرف کنند زندگی رفاه مندی را دارا می باشند به همین خاطر تصمیم گرفتم به شغلی از خرید و فروش در محصول خرما روی بیاورم که در ادامه به بررسیهای ان خواهیم پرداخت.

خرما برحی

مردم همه کشورها به خرید خشکبار علاقه نشان می دهند خرید خشکبار از جمله خرما برحی را در لیست خرید خود می ‌گنجانند مخصوصاً خرید خرمای پیارم درجه یک صادراتی 1 کیلوگرمی که محصولی باکیفیت با طعمی بی نظیر است و خواص بیشمار دارد این محصول بی نظیر در روستای حاجی آباد استان هرمزگان پرورش داده شده و به بازارهای جهانی صادر می شود.

این نوع بی نظیر خرما در کوه پایه های زاگرس رشد کرده و سرمای کوهستان را در کنار گرمای زاهدان در کنار خود دارد که سبب تولید چنین خرمای خاصی شده است و طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارد که برای تهیه آن توجه مصرف کنندگان به سمت کشورمان و شهر زاهدان است خودمان در داخل نیز اگر قصد خرید این محصول پروفایده  را داشته باشیم می توانیم با بهترین قیمت از طریق سایتهای مختلف و معتبر از جمله دیجی کالا محصول مورد نظر خود را سفارش دهیم و آن را درب منزل تحویل بگیریم.

کار آفرینی ام را تنها با یک جرقه در ایده هایم پیدا کردم

خرما خاصویی

این خرما به صورت خرده فروخته می‌ شود و در کارتنهای ۱۰ کیلویی و بالاتر نیز به صورت عمده به فروش می رسد و مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان دارد وجود این خرما خاصویی بی نظیر به همراه انواع خرماهای دیگر  و همچنین به دلیل کشت فراوان خرما در کشورمان و تنوع تولید انواع این محصول باعث شده است نام کشورمان در سطح تولید کنندگان خرمای جهان بدرخشد.

البته این محصول مرغوب در اکثر بازارهای کشورمان موجود است و می ‌توانیم آن را از این بازارها تهیه کرده و به مصرف برسانیم خرمای پیارم انواع مختلفی دارد و در درجه بندیهای مختلف در کشور موجود است که درجه یک آن خرمای پیارم حاجی آباد زاهدان است که سایز آن ۳/۵تا ۵ سانت است بافت گوشتی دارد و رنگ آن در مناطق مختلف متفاوت است و هر چه سیاه تر باشد مرغوب تر است.

کار آفرینی ام را تنها با یک جرقه در ایده هایم پیدا کردم

خرما دیری

برای تهیه انواع خرما در جهان نگاه ها به سمت کشورمان باشد و ما نیز این خرما دیری پر فایده و مغذی را در کنار خود داشته باشیم و از بودن آن کمال استفاده را ببریم و آن را در برنامه تغذیه روزانه خود بگنجانیم تا سلامتی مان را هر چه بیشتر تضمین کرده و خودمان را از بیماری  سرطان دور نگه داریم.

خرما میوه ای بسیار مغذی است و در میان انواع خرماها خرمای پیارم از همه آنها مغذی تر است و ما با خرید خرمای پیارم گامی بلند در جهت سلامتی خود برداشته ایم البته این نوع خرما نیز دارای انواع گوناگونی است و دارای درجه بندیهای مختلف از نظر کیفیت همانطور که می‌ دانید جنوب ایران زیر سطح کشت خرماست و انواع مختلف خرما در شهرهای مختلف منطقه کشت می شود.

کار آفرینی ام را تنها با یک جرقه در ایده هایم پیدا کردم

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه