پول بخش مهمی از زندگی من شد و هرگز از من دور نخواهد شد!

من توانستم با یک انتخاب صحیح و آگاهانه قدم در مسیر ثروت و کسب درآمد بگذارم و فعالیت در حوزه سودمند انواع پسته به زندگی ام سر و سامان بخشید. فراهم کردن تمام نیازها و خواسته های خانواده ام لبخند عمیقی را بر لبانم نشاند و همین امر موجب شد تا رسیدن به هدف نهایی ام تلاشم را بیشتر و بیشتر کنم. اگر شما هم می خواهید تجربه لذت بخش ثروتمند شدن را لمس کنید تا پایان مقاله همراه من باشید.

پسته فندقی زرند

همان طور که می دانید پسته انواع مختلفی دارد که برای مثال هر کدام می تواند در قیمت پسته فندقی زرند تاثیر بگذارد و نمی توان تمامی پسته ها را در یک قیمت در نظر گرفت.

این پسته از کیفیت بالا و طبیعی برخوردار است به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین پسته های برای صادرات به کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی به شمار می رود و به دلیل کیفیت خیلی مرغوب استقبال خوبی در بازار داخلی و خارجی از آن می شود.

این پسته یکی از پسته های درجه یک می باشد که ترکیب آن با پسته کله قوچی آن را بسیار خوشمزه می کند و به دلیل طعم خوب از آن در بسیاری از شیرینی پزی ها استفاده می شود.

پسته احمد آقایی ظاهر خندان و کششی دارد که به راحتی می توان آن را از ظاهر آن تشخیص داد و استفاده از آن روزانه یک عدد برای سیستم ایمنی بدن مفید می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-26T145841.650.jpg

پسته اکبری شور

پسته اکبری نسبت به سایر پسته ها از عیار و انس بالایی برخوردار می باشد که در توضیح بیشتر این مورد می توان این گونه بیان داشت که قیمت پسته اکبری شور نیز به دلیل سایز بزرگی که دارد، کمی بیشتر است.

این نوع از پسته که به آن اکبری می گویند یکی از محبوب ترین و در عین حال خوشمزه ترین پسته های شور تولید شده در ایران می باشد که در آن سوی نرزها نیز شهره عام و خاص می باشد.

یکی از فاکتورهای مهم در خرید پسته می باشد چرا که پسته اکبری به صورت طبیعی خندان است و نیازی به آبخند کردن آن با استفاده از وسایل مکانیکی نمی باشد.

همواره از محصولاتی بوده و می باشد که تاجران با شور و اشتیاق فراوانی آن را تهیه می کنند زیرا می دانند که این نوع پسته جواب خود را در بازار پس داده اما پسته اکبری از لحاظ ظاهری از آن دست از پسته های کشیده و بلند می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-26T150219.850.jpg

پسته ترکیه ای

تاجران ایرانی و کشورهای دیگر قیمت پسته ترکیه ای را بر اساس قیمت نهایی پسته آمریکایی تنظیم خواهند کرد.

ترکیه کشوری هم مرز با کشور ما ایران هست که ارتباطی راحت و حمل و نقلی آسان با ایران دارد و علاوه بر تولید پسته می توان نام آن را به عنوان یکی از خریداران بزرگ پسته ایران در لیست خریداران مشاهده کرد.

قیمت پسته در ترکیه تحت تاثیر بخشهای متفاوتی هست که هر کدام به اندازه خود سهم دارند اما مهم ترین دلیلی که می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد قیمت پسته آمریکا در بازار جهانی هست.

با این حساب ابتدا باید ببینیم آمریکا و پسته آمریکایی چه پارامترهایی را در نظر دارند تا به قیمت نهایی برسند سپس قیمت اعلام شده آنها را با قیمت پسته ترکیه و ایران مقایسه کنیم و خرید خود را انجام بدهیم.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-26T145219.298.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه