پارچه ای که مرا به معدن طلا وصل کرد!

هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود. چه بسیارند انسان‌ های با استعداد و باهوشی که بدون تلاش به جایی نرسیده‌ اند. برای درک واژه ۶ حرفی پیشرفت باید تلاش کنید. تلاش و پشتکار دو بال پرواز برای اوج گرفتن در آسمان آرزوها هستند. تلاش های مستمر و پایدارم در حوزه های سودمند موفقیت های چشمگیری را برایم به ارمغان آورد و توانستم در این مسیر ثروتم را چند برابر کنم. در ادامه با حوزه های سودمند از جمله انواع منسوجات بیشتر آشنا شوید.

پارچه کت و شلوار زنانه

در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد تا با شناخت نسبی از پارچه کت و شلوار زنانه، انتخاب مناسب برای خود و عزیزانتان داشته باشید.

ترمه این پارچه از نوعی پشم است که از زیر موهای نرم نوعی بز بومی مغولستان به دست می آید. ارای بافت فوق العاده نرم است و مقاومتی عالی در برابرآب دارد.

شما می توانید کت و شلوارهای ترمه را متناسب با آب و هوای مختلف در بافت های سبک یا سنگین انتخاب کنید و بپوشید، ترمه نرم ترین نوع پشم و پارچه در جهان است که به دلیل کمیاب بودن آن، یک کالای لوکس به حساب می آید.

با توجه به اینکه ترمه دارای مقاومت عالی و ظاهری درخشان و زیبا است، تنوع خاصی ایجاد می کند، هرچند همه افراد نمی توانند آن را انتخاب نمایند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T163838.043.jpg

تپه جدید بانزل

این حرفه همچنین تپه جدید بانزل که بسیار در بین زنان پرطرفدار است و مخصوص تمامی دختران و زنان بلوچ می باشد توسط مردان مدیریت و گسترش یافته است.

بیشتر از 80 درصد سازندگان مهر یا تپه، مردان بلوچی هستند که برخی از آن ها از سن کم شروع به فعالیت کرده اند و تا دوران پیری این کار را ادامه می دهند.

برخی از پسران بلوچ از سن کمتر از سیزده سال این کار را آغاز و تا پس از شصت سالگی به آن می پردازند. پارچه این لباس های بلوچی زنانه بسیار زیبا و چشم نواز هستند و به لحاظ قیمت هم با توجه به تپه ها و اندازه های آن ها قیمت گذاری می شوند.

این حرفه که بسیار در استان سیستان و بلوچستان رایج است را به راحتی با هزینه کم می توان راه اندازی نمود و شروع به کسب در آمد از طریق دوخت لباس بلوچی کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T162414.773.jpg

تپه بلوچی جدید قشنگ دست دوخت زیبای

جلوه ای، که حضور این سوزن دوزی ها همچون تپه بلوچی جدید قشنگ دست دوخت زیبای در لباس زنانه ایجاد می کند آن را به بخش جدایی ناپذیر لباس های بلوچی تبدیل کرده است.

استفاده از سوزن دوزی در دوخت لباس زنانه از قدمت بالایی برخوردار است و امروزه تبدیل به هویت لباس بلوچی شده است.

روش دوخت لباس بلوچی زنانه بسیار ساده است و مادران این آموزش ها را به دختران خود می دهند تا بتوانند برای خود لباس مناسب تهیه کنند.

در بین افراد بومی سیستان و بلوچستان خیاط های ماهری وجود دارند، که وظیفه ی دوخت این لباس را به عهده آنان می گذارند.

صنایع دستی سیستان و بلوچستان از هر لحاظ بسیار غنی اند و قابلیت جهانی شدن را دارند.

می توان با توجه به پتانسیل بالای این صنایع دستی آن را به بازار های جهانی راه داد.

استفاده از سوزن دوزی در لباس زنانه یکی از بهترین راه ها برای ورود به بازار است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-04T163059.947.jpg

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه