همسرم با هدیه تولدم شغل میلیاردیش را پیدا کرد

همسرم با هدیه تولدم شغل میلیاردیش را پیدا کرد

اولین سال ازدواج مان بود و همسرم کارمند بود. با وجود درآمد معمولی اش برای تولدم تردمیل خریده بود چون رفتن به باشگاه قدری برایم سخت شده بود. بعدها متوجه شدم با فروشگاه تردمیل ارتباط کاری برقرار کرده و خودش هم به عرضه لوازم ورزشی مشغول شده است و حالا درآمدی میلیاردی از این راه داریم.

تردمیل

دستگاه تردمیل ورزشی یک وسیله ای برای حرکات ورزشی است و ظاهر آن مهم نیست که حتما باید آنرا نو خریداری کنید که در بعضی از مدلها ممکن است  دیگر در بازار وجود نداشته باشد و مشابه به آن در بازار قیمت بالاتری داشته باشد که با کمی صرف زمان می توانیم محصول با کیفیت را خریداری کنید.

هزینه خرید تردمیل مکانیکی دست دوم کمتر از دستگاه نو می باشد و اگر از اصالت آن دستگاه مطلع باشید براحتی می توانید خرید را انجام داده تا در مدیریت هزینه های زندگی بتوانید صرفه جویی نمایید که این امری مهم می باشد که دستگاه تردمیل مکانیکی بدلیل نداشتن موتور گیربکس برای گردش نوار  یا تسمه حرکتی نیاز به برری کامل نوار زیر پا دارد که هرگونه پارگی یا خوردگی در آن مشخص شده باشد و باید از آن استفاده نمود تا هرگونه عیب و ایرادی مشخص گردد.

همسرم با هدیه تولدم شغل میلیاردیش را پیدا کرد

تردمیل خانگی

خرید تردمیل دست دوم خانگی به مراتب بهتر از تردمیل استفاده شده در باشگاه ورزشی می باشد چرا که صاحب تردمیل خانگی آن را به صورت شخصی و در بعضی از ساعات روز استفاده می کند پس می تواند سالم‌تر و کارایی بهتری داشته باشد اما تردمیل باشگاهی به دلیل استفاده های مکرر فرسوده شده و احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعه دارد.

از نکاتی که باید در هنگام خرید تردمیل دست دوم در نظر بگیرید فضای منزل می باشد چرا که ابعاد دستگاه شما باید متناسب با فضایی باشد که در آن قرار می دهید. اگر منزل شما یا محیط قرار دادن دستگاه بزرگ نیست می توانید از تردمیل خانگی دست دوم  تاشو استفاده کنید که به راحتی باز می شود و پس از اتمام کار با کمترین فضا در گوشه اتاق یا داخل کمد می توان آن را نگهداری کرد.

همسرم با هدیه تولدم شغل میلیاردیش را پیدا کرد

بارفیکس دیواری

ورزش بارفیکس یکی از تمرینات پرکاربرد برای تقویت بالاتنه، پشت و عضلات مرکزی بدن بوده که به شما در انجام کارهای روزمره و دستیابی به یک وضعیت جسمانی مناسب کمک می کند. بارفیکس دیواری در درجه اول عضله پشت و زیربغل را درگیر کرده و سپس پشت بازوها را هدف قرار می دهد، اما روی عضلات قفسه سینه و سرشانه شما نیز تاثیر مستقیمی گذاشته و عضلات شکم شما نیز در تثبیت حالت بدنی شما و از بین نرفتن تعادلتان نقش مهمی دارد

همسرم با هدیه تولدم شغل میلیاردیش را پیدا کرد

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه