میلیاردر بودن امروزم را مدیون چرم هستم

میلیاردر بودن امروزم را مدیون چرم هستم

با افزایش تورم و رکود داخل کشور ورشکست شده بودم و تمام سرمایه خود را از دست داده بودم بسیار ناامید و دلسرد بودم دیگر انگیزه ای برای کار کردن نداشتم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد کار تجارت شدم و تصمیم گرفتم محصول خود را چرم انتخاب کنم در مدت زمانی بسیار کوتاه توانستم در این مسیر به موفقیت برسم و تمام سرمایه از دست رفته خود را طی مدت کوتاهی جبران کنم.

چرم براق

چرم براق مشخصات و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

این محصول قدیمی ترین انواع چرم است که توسط یک کشاورز انگلیسی در سال 1805 میلادی تولید شد.

با استفاده از پوست گاو و بز بعد از آن که پوستشان را صیقل داد با استفاده از ریختن مواد شیمیایی روی آن ها چرم براق را بوجود آورد اوایل چرم براق فقط با رنگ سیاه تولید می شد.

ولی زمانی که می خواستند برای دختران از این نوع چرم کفش درست کنند ایده رنگ بندی متنوع برای این نوع چرم پیدا شد و رنگ هایی دیگر به جز رنگ سیاه برای چرم براق درست شد.

انواع رنگبندی چرم براق به شرح زیر می باشد: قرمز، نارنجی، آبی، زرد، سبز، صورتی و سفید

برای مدت زمان طولانی است که از چرم برای دوخت کیف استفاده می شود و توانسته است افراد شیک پوش زیادی را به خود جلب نماید.

میلیاردر بودن امروزم را مدیون چرم هستم

چرم برای دوخت کیف

انواع کیف در بازار وجود دارد اما استفاده از چرم برای دوخت کیف به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خاصی که به کیف می دهد، بیشتر مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

از دلایل محبوبیت آن می توان به این اشاره کرد که محصولاتی که از چرم تولید می شوند، برای جنس خاصی تولید نمی شوند و تمام افراد در هر سن و سالی که هستند، می توانند از آن استفاده کنند.

کیف های چرمی در مدل های مختلفی توسط شرکت ها تولید می شوند و همین موضوع باعث شده است تا ما بتوانیم در بیشتر مواقع از کیف چرمی استفاده نماییم.

این نوع چرم در انواع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود است.

میلیاردر بودن امروزم را مدیون چرم هستم

.

چرم برای کت

چرم برای کت و همچنین تولید انواع کالاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع مختلف طبیعی و مصنوعی موجود است.

همیشه چرم ها به عنوان اصلی ترین ماده اولیه برای تولید پوشاک مختلف زنانه و مردانه بوده است و برای این امر از چرم های مختلفی هم می توان استفاده نمود.

انتخاب چرم برای کت باید به گونه ای باشد که خیاط و تولید کننده کت بتواند با بالاترین کیفیت ممکن این محصول را فرآوری کرده و برای پوشیدن آماده کند.

بنا به سلیقه ای که مشتریان و مصرف کنندگان انواع کت های چرم دارند می توان از گونه های مختلف چرم برای تولید این محصول استفاده کرد.

جالب تر این که چرم با رنگ های مشکی، شتری، قهوه ای، قرمز، سبز که برای تولید کت و پوشاک استفاده می شود حتما باید فرآوری شده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد.

میلیاردر بودن امروزم را مدیون چرم هستم

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه