مواد لازم جهت درست کردن ترشی سیب

سیب، هر گونه سیبی کار می کند، اما ما دوست داریم ترشی عسل و سیب های گالا را ترشی کنیم. سرکه، ما سرکه سیب را انتخاب کردیم، اما سرکه انگور نیز خوشمزه هستند. شما می توانید از مراکز فروش عمده انگور این محصول را تهیه و خود اقدام به درست کردن سرکه کنید. آب، به رقیق شدن آب نمک و طعم دهنده به ترشی سیب کمک می کند.

وانیل، حس گرما و شیرینی به آب نمک ترشی اضافه می کند. دارچین، چوب دارچین در شیشه ترشی به سیب ها طعم پاییزی می بخشد. بادیان ستاره ای، به سیب ترشی عمق طعم و طعم پاییزی می بخشد. شکر و نمک، شیرینی و تعادل نمک را به آب نمک اضافه می کند.

مواد لازم جهت درست کردن ترشی سیب

طرز تهیه ی ترشی سیب

آب، سرکه، شربت افرا، ادویه ترشی و نمک کوشر را در یک تابه سس کوچک تا متوسط ​​ترکیب کنید. بگذارید بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و درب آن را بگذارید و به مدت 8 تا 10 دقیقه بجوشانید. مقدار کمی از آب نمک را با قاشق بریزید، اجازه دهید خنک شود و مزه دار شود. بهتر است قبل از اقدام به تهیه ی ترشی، قیمت سیب امروز را مطلع شوید و خریداری کنید. اگر ترشی شیرین ‌تری می‌خواهید، هر بار یک قاشق غذاخوری شربت افرا بیشتری اضافه کنید.

بعد از اینکه حرارت روی آب نمک را کم کردید، سیب‌هایتان را بشویید و هسته بگیرید. نیازی به پوست گرفتن آنها نیست اما اگر این کار را انجام دهید، این کار نیز موثر است. آنها را به دو نیم کنید، سپس هر نیمه را به برش های تقریباً 1/8 اینچی برش دهید. برش ها را به یک پیمانه لیوانی یا کاسه ای به اندازه های مشابه منتقل کنید. غلاف های بادیان را به کاسه اضافه کنید.

آب نمک را از طریق یک صافی داخل کاسه با برش های سیب بریزید، سپس روی آن را بپوشانید و اجازه دهید به دمای اتاق برسد. سیب ها شناور خواهند شد، بنابراین من از صافی خود استفاده کردم تا با پوشاندن صافی و پیمانه شیشه ای با پوشش پلاستیکی، آنها را در زیر آب نگه دارم.

پس از رسیدن به دمای اتاق، آنها را به یک شیشه شیشه ای نیم لیتری منتقل کنید و آنها را به طور یکنواخت در اطراف محیط قرار دهید. غلاف های بادیان را به فضای باقی مانده در وسط سیب ها منتقل کنید. شیشه را با آب نمک پر کنید و آب نمک باقی مانده را دور بریزید. روی آن را بپوشانید و در یخچال بگذارید. آنها حداقل برای یک هفته در یخچال خوب هستند.

مواد لازم جهت درست کردن ترشی سیب

نکات مهم در زمینه ی تهیه ی ترشی سیب

می توانید با تغییر آب نمک، طعم میوه ترشی خود را تغییر دهید. انواع مختلف سرکه را آزمایش کنید، مانند سرکه برنج و سرکه سیب یا هر بار ترکیب های مختلفی از ادویه های کامل و آسیاب شده را برای طعم بی نظیر ترشی اضافه کنید. برخی از چاشنی های بالقوه شیرین و شور عبارتند از: دانه فلفل سیاه، هل ، گشنیز، فلفل قرمز، فلفل دلمه ای و برگ بو. فروش عمده فلفل دلمه ای در تمامی مراکز استان ها انجام می شود و می توان آن را به راحتی خریداری کرد.

ترشی بهترین راه برای حفظ محصولات فصلی در اوج آن است. سیب های تازه و سفت و بدون قهوه ای شدن یا لکه های نرم را انتخاب کنید. سیب ها را قبل از ترشی کاملا بشویید.

انواع مختلف سیب طعم ترشی متفاوتی را ارائه می دهد. با یک سیب با طعم خنثی و نیمه شیرین با بافتی ترد مانند یک خانم صورتی شروع کنید. هنگامی که بر اصول ترشی تسلط پیدا کردید، می توانید محصول را به سیب سبز ترش، انواع شیرین تر، و هر چیز دیگری تغییر دهید. برای ایجاد اسلایدهای نازک و ثابت سیب، به جای چاقو، از ماندولین برای برش میوه استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که برش های شما تقریباً یک طرف هستند و به طور مداوم ترشی می شوند.

سیب های سریع ترشی خود را در یک شیشه قوطی شیشه ای که کاملاً شسته شده است نگهداری کنید. قبل از اینکه آب نمک را تا یک ماه در یخچال نگهداری کنید، اجازه دهید تا کاملا خنک شود.

مواد لازم جهت درست کردن ترشی سیب

.

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه