قیمت چای سیاه شکسته ماسالا

قیمت چای سیاه شکسته ماسالا

یکی از انواع نوشیدنیهای مشتق و تند که در کشورهای دنیا از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد و از ترکیب گیاهان اصل و ارگانیک مانند زنجبیل، ادویه های تند و چای سیاه به وجود آمده است.

چای ماسالای فوری می باشد که تاریخ آن بسیار قدیمی باشد و به کشور هند باز می گردد که برای کاهش چربی و سلامت قلب بسیار مفید است.

شما می‌توانید با یک دستورالعمل آسان و ساده و با ترکیب چند ادویه که در سایت آراد برندینگ گفته شده به طور دقیق و منظم این نوع چای را تهیه نمایید و حتی می توانید ادویه های دیگری مانند دارچین، میخک، رازیانه سبز و هل به آن اضافه کنید. قیمت چای سیاه شکسته ماسالا

امروزه با استفاده از ترکیبات گیاهی و طبیعی زیادی می‌توانید بهترین نوشیدنیها و دمنوشها را برای افزایش سیستم ایمنی بدن درست کنید که چای ماسالا با داشتن خاصیت درمانی زیادی و با استفاده از گیاهان اصل مانند جوز هندی به همراه فلفل سیاه، بادیان خطائی و دانه گشنیز تهیه می شود که حتی برای کسانی که دارای رژیم لاغری دارند باعث کمک به حذف چربیها و کاهش وزن آنها می شود.

خواص آن برای بدن بسیار زیاد می باشد و برای کسانی که دارای سرماخوردگی و حالت تهوع دارند، می تواند درد آنها را تسکین بدهد و نیز برای خانمهایی که دچار دردهای قاعدگی می باشند به جای خوردن انواع داروهای شیمیایی تسکین خوبی برای درد شکم و گرفتگی عضلانی می باشد که با ترکیبات موجود در خود اثرات آرامبخشی روی اعصاب و روان می گذارند.

قیمت چای ماسالا

نحوه ی تهیه این ادویه هندی یعنی چای ماسالا بسیار آسان می باشد همچنین قیمت آن نیز مناسب می باشد و شما می توانید برای مصارف روزانه خود را خریداری نمایید، همان طور که می دانید چای سیاه که از گیاهان سبز دم می شود دارای رنگی سیاه می باشد ولی چای ماسالا بعد از دم شدن آن به رنگ قهوه ای تبدیل می شود و رنگ آن با چای سیاه و چای سبز متفاوت می باشد.

چای ماسالا به راحتی آماده می شود و نیازی به داشتن مهارت خاصی برای درست کردن آن نمی باشد و آن به این صورت می باشد شما مقداری از پودر ماسالا را خریداری نموده و آن را به همراه شیر بجوشانید و سپس میل نمایید.

قیمت چای سیاه شکسته ماسالا

البته مواد دیگر نیز می توانید به همراه آن مثل دمنوش زنجبیل اضافه نمایید تا طعم و مزه بی بهتری داشته باشد که در قیمت چای ماسالا بی تاثیر است.

این چای دارای تاریخچه ای بسیار قدیمی می باشد به طوری تاریخ شناسان قدمت این محصول را که حدود 4 سال پیش در در هندوستان بر آورد کرده اند.

اما در حال حاضر این چای در تمام دنیا گشترش یافته است و در کشورهای اروپایی و نیز در امریکا از چای ماسالا به شدت استفاده می گردد.

چای سیاه شکسته

از دیگر مزیتهایی که می توانیم برای چای سیاه شکسته قائل شویم، قابلیت صادراتی بودن این محصول بوده که همواره موجب ارزآوری برای کشورمان شده است.

چای سیاه شکسته همواره نسبت به سایر محصولات طبیعی تر بوده و این عامل موجب شده تا بسیاری از مشتریان از این محصول استقبال ویژه ای نمایند.

در بازار محصولات چای همواره شاهد نمونه های متنوعی می باشیم که توسط مراکز مختلفی به بازار داخلی عرضه می شوند اما خصوصیت صادراتی را ندارند.

بدین منظور مجموعه ای که بتواند محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی در کشورهای خارجی نیز توزیع نماید قطعاً توانسته است توجه بی شماری از متقاضیان را به سمت خود جلب نماید که از این نظر ما با افتخار اعلام می نماییم که توانسته ایم این مزیت را برای خود به وجود بیاوریم.

قیمت چای سیاه شکسته ماسالا

در واقع میزان صادرات چای سیاه شکسته بسیار بالا بوده و از این نظر کشورهایی نظیر: عراق، تاجیکستان، هند، روسیه، ازبکستان و غیره بازار هدف این محصولات بوده اند.

بدون شک ما به عنوان یکی از برترین مراکز صادراتی موجود در دنیا توانسته ایم اقسام چای ایرانی سیاه شکسته را تولید و روانه بازار مصرفی نماییم.

ما این میزان از اعتباری را که در بازار محصولات چای به دست آورده ایم، مدیون اعتماد شما مشتریان دانسته و همواره از این جهت موجبات رضایت شما را سرافرازی خود قلمداد نموده و امیدواریم در آینده نیز شاهد پیشرفتهای بیشتر در زمینه فروش محصولاتی مرغوب باشیم.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه