قیمت پودر استخوان دامی اصفهان

قیمت پودراستخوان دامی اصفهان

اغلب افراد جامعه از کمبود کلسیم در بدن خود رنج می برند و این کمبود کلسیم در میانسالی و سنین بزرگسالی سبب مشکلاتی چون آرتروز زانو، پوکی استخوان، پوسیدگی استخوان فک، پوسیدگی دندانها و غیره می شود ما قصد اریم تا در ادامه مقاله تهیه شده توسط مجموعه آراد برندینگ به قیمت پودر استخوان و کاربرد های این محصول در صنعت اشاره نماییم با ما همراه باشید.

قیمت پودر استخوان دامی اصفهان

پودر استخوان به منظور انجام ایمپلنت دندان در دندانپزشکی به کار می رود بدین صورت که برای انجام ایمپلنت دندان حتما نیاز است که استخوان فک دارای توان و قدرت کافی برای انجام این کار داشته باشد.

پوسیدگی استخوان فک و فرسایش استخوان در افراد همه سنینی ممکن است اتفاق بی افتد و در مواقعی که یک دندانپزشک متوجه می شود استخوان فک توانایی لازم را برای انجام ایمپلنت ندارد لازم است که حتما از روش پیوند استخوان استعمال شود

از پودر استخوان به منظور آنتریک بیشتر رشد یاخته های بنیادی در دهان افراد استعمال می شود تا سبب شود که استخوان تازه ایی در پیرامون دندانها ایجاد شود.

پودر استخوان دامی

یکی از محصولاتی که برای دام بسیار مناسب است پودر گوشت طیور و استخوان خوراکی می باشد که پرورش دهندگان دام بیشتر از این محصول برای تغذیه حیوانات استفاده می کنند. برای تولید پودر استخوان از دو روش انجام می شود که در روش استخوانها را درون دیگهای بزرگ پر از آب قرار می دهند و بعد از پختن استخوانها، چربیها از آن جدا می شود و در مرحله بعد استخوانها خشک می شوند و در نهایت به وسیله دستگاه های قوی خرد کن استخوانها را خرد و آسیاب می کنند و تبدیل به پودر می شود.

قیمت پودر استخوان دامی اصفهان

یکی از نکاتهایی که باید در زمینه نگهداری صحیح پودر استخوان دامی رعایت کنید و از فاسد شدن جلوگیری شود این است که حتما باید در جاهای خنک و خشک و به دور از نور خورشید باشد. اگر تابش نور مستقیم قرار بگیرد باعث می شود که چربی موجود در شل شود و باعث فساد شدن شود. لازم به ذکر است که بهترین دما بین ۱۵ تا ۲۵ درجه است و تاریخ انقضای آن حدود ۴ ماه می باشد که باید این نکات رعایت شود. تمامی نکاتها باید رعایت شود تا محصول بدون هیچ آسیبی به دسترس خریداران برسد و بدون هیچ مواد فاسد شدنی و غیر قابل مصرفی برای تغذیه دام استفاده شود.

یکی دیگر از روشهایی که برای تولید پودر استخوان مورد استفاده قرار می گیرد روش غیر صنعتی است که در ادامه به آن می پردازیم. در این نوع روش استخوانها را خشک می کنند و بعد از جمع آوری در یک مکان، مواد سوختنی در آن اضافه می کنند و آن را آتش می زنند و در نهایت استخوانها را بطور سوخته آسیاب می کنند.

پودر استخوان اصفهان

پودر استخوان سرشار از منبع غنی از مواد معدنی مورد نیاز برای تامین نیاز غذایی دامها و طیورها می باشد استعمال پودر استخوان در جیره غذایی مصرف زیادی دارد و بصورت کلی می توان بیان نمود که پودر استخوان پس از پودر گوشت از مهم ترین تامین کننده منابع تغذیه ایی برای حیوانات محسوب می شود.

قیمت پودر استخوان دامی اصفهان

تولیدکنندگان برتر پودر استخوان اصفهان در کشور آن را به منظور تامین نیازهای صنعت دندانپزشکی دارویی و درمانی، تغذیه دامی، طیور و آبزیان تولید می نمایند. امروزه با توجه به نرخ ارز متقاضیان برای تامین نیاز تغذیه دامی و طیور خود با مشکل مواجه شده اند چرا که درصد خریدی محصولی با کیفیت و ارزان هستند.

پودر گوشت تهیه شده از دام، و پودر استخوان تبریز یکی از پرمصرف ترین مواد تغذیه ایی در صنعت برای تغذیه دامها و طیورها می باشد میزان پروتئین در پودر استخوان در حدود 25 تا 15% است که مرجع مناسبی برای تهیه و دریافت کلسیم و فسفر می باشد برای خرید پودر استخوان حتما به نمایندگیهای معتبر فروشی همچون، تبریز، اصفهان، شیراز مراجعه نمایید یا بصورت اینترنتی سفارشات خود را از این مراکز تهیه نمایید.

ما بهترین محصول را با کمترین قیمت فروش در بازار به شما عزیزان عرضه می نماییم. برای مشتریان کیفیت به همراه نرخ ارزان دو فاکتور مهم در انتخاب و خرید محصول است و ما به این فاکتور خرید معتقد هستیم چرا که سود پایین موجب فروش بیشتر ما در کنار کیفیت می شود. چنانچه شما هم قصد خرید پودر استخوان بصورت کلی را دارید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید از اینکه وب سایت خرید ما را برای خرید محصول خود در نظر گرفته اید متشکریم.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه