قیمت مغز گردو اسرائیلی بلغاری

قیمت مغز گردو اسرائیلی بلغاری

در مناطق مختلفی از کشور ما به دلیل آن که دارای شرایط آب و هوایی مناسبی می‌ باشد، گردو کاشت و برداشت می‌ شود و به همین علت قیمت گردو با پوست خشک که امسالی و تازه بسیار مناسب است و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید.

قیمت گردوی تازه همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد بر اساس عوامل گوناگونی تعیین شده و در زمان برداشت این محصول قیمت آن بسیار مناسب تر می باشد و تاجران و خریداران عمده به دنبال خرید محصولاتی هستند که از قیمت ارزان و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

گردو خشک امسالی طعم و مزه لذیذ و همچنین ارزش غذایی بالای گردو خشک امسالی موجب افزایش میزان محبوبیت این محصول شده است و گردو خشک شده خواص فراوانی دارد و حاوی ویتامینها و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن بوده این محصول نباید کهنه و یا مانده باشد، زیرا طعم خوبی ندارد و از کیفیت پایینی برخوردار است.

قیمت مغز گردو اسرائیلی بلغاری

این محصولات قابلیت نگهداری داشته و به دلیل پوسته سختی که دارند، مورد معامله به صورت عمده قرار می‌ گیرند و در زمان جابجایی و حمل و نقل تغییر کیفیت نمی‌ دهند و این گردوها پس از برداشت در کارخانجات معتبر از نظر کیفیت درجه بندی می شوند و خیال مشتریان و خریداران از بابت کیفیت این کالا راحت می باشد.

گردو خشک امسالی قابلیت صادرات دارد و این گردوها به دلیل آنکه مغز چرب و خوشمزه ای دارند، طرفداران بسیار زیادی در بازار بین المللی داشته و سالانه حجم زیادی از این محصولات به این کشورها صادر می شود.

مغز گردو بلغاری

مغز گردو یکی از انواع خشکباری است که علاقه مندان پر شماری دارد.

این خشکبار خوشمزه که بسیار چرب است؛ باعث کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب خون می شود. مصرف مغز گردو در صبحانه و به عنوان تنقلات بسیار پیشنهاد می شود.

چرا که به دلیل سوق رفتن انسان به سمت زندگی های مدرن و بروز بیماری های مختلف من جمله چاقی و اضافه وزن، انواع دیابت خون، آلزایمر و… خوردن حدافل یک مغز گردو در روز باعث به حداقل رساندن اینگونه امراض خواهد شد.

یکی از انواع گردو هایی که در بازار ایران عرضه می شود، گردوی بلغاری است.

این گردو که یکی از انواع گردوهای خارجی پر طرفدار است بر خلاف گردوهای ایرانی مغز گردوهایشان پوست ضخیمی نداشته و پوست کاغذیی دارند که به راحتی این پوست از مغز گردو جدا می شود.

قیمت مغز گردو اسرائیلی بلغاری

اکثر گردوهای بلغاری نسبت به گردوهای ایرانی مغز سفید تر و مایل به زرد رنگی دارند.

در صورتی که مغز گردوهای ایرانی مایل به رنگ قهوه ای هستند.

یکی دیگر از تفاوت های مغز گردو بلغاری با مغز گردوی ایرانی تفاوت آنها در اندازه ی مغزهاشان است.

گردوهای بلغاری مغز بزرگتری نسبت به مغز گردوهای ایرانی دارند. البته این نکته را در نظر بگیرید که علت بزرگی مغز گردوی بلغاری معمولا بخاطر به خاطر دست کاری های ژنتیکیی است که در آنها به وجود می آورند.

پس همواره افزایش مغز گردو دلیل بر مرغوب تر بودن آن محصول نخواهد بود.

و بزرگترین و مهم ترین تفاوت گردوهای بلغاری با گردوهای اصیل ایرانی تفاوت در طعم و مزه شان است.

قیمت مغز گردو

مغز گردو انواع مختلفی دارد. ما در ادامه به خصوصیات انواع مغز گردو و کاربردهای آن ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

مغز گردوی سفید، از با کیفیت ترین گردوهای موجود در بازار است. این مغز گردو پیداست رنگ روشنی دارد و به رنگ سفید و یا کرم است و دانه های بزرگتری دارد. از این گردو بیشتر به عنوان آجیل و برای پذیرایی در مهمانی ها استفاده می شود. قیمت مغز گردوی سفید به مراتب بالاتر از انواع معمولی می باشد.

قیمت مغز گردو اسرائیلی بلغاری

مغز گردوی معمولی یه رنگ قهوه ای می باشد. این مغز گردو در مقایسه با انواع سفید تر تفاوت آنچنانی از نظر طعم ندارند و به علت قیمت مناسب تری که دارند پر مصرف تر از انواع سفید می باشند .

از این مغز گردو می توان در آجیل، شیرینی پزی استفاده کرد.

مغز گردوی خورشتی، از این مغز گردو در طبخ انواع غذاها استفاده می شود. رنگ این گردو تیره بوده و باعث تیره شدن رنگ خورشت فسنجان می شود و قیمتی متفاوت از قیمت مغز گردو معمولی دارد.

از گردوهایی که میزان چربی بالایی دارند در تهیه انواع خورشت ها استفاده می شود. این مز گردو به علت رنگ تیره ای که دارد، طرفدار نسبتا کمی دارد و به قیمت های ارزان تری نسبت به دیگر انواع گردو به فروش می رسند.

Loading

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه