قیمت لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

قیمت لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که که به صورت کنسروی می توان مصرف کرد کنسرو لوبیا چیتی است قیمت مناسب این کنسرو سبب شده تا همه افراد بتوانند آن را خریداری و مصرف کنند خوراک لوبیا چیتی بسیار خوشمزه است و چون سریع آماده می شود طرفداران زیادی دارد یکی از بهترین و سریعترین غذاهایی که می شود در مسافرت استفاده کرد کنسرو لوبیا چیتی است.

قیمت این کنسرو ارتباط مستقیمی با قیمت لوبیا چیتی دارد همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره کردیم زمانی که قیمت لوبیا چیتی به عنوان مهمترین ماده اولیه گران می شود بالطبع قیمت کنسرو هم افزایش پیدا می کند.

قیمت لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

اگر می خواهید تعداد بالایی از این کنسرو را خریداری کنید بهترین روش مراجعه به فروشنده عمده می باشد چرا که در فروش عمده عرضه محصول به صورت یکجا انجام می گیرد و همین امر سبب ارزانتر شدن قیمتها می شود حتما خود شما هم در زمان خرید با این مسئله مواجه شده اید که وقتی محصولی به نرخ عمده عرضه می شود ارزانتر است و لذا مشتری هم از خرید استقبال می کند.

امروزه شرکتهای تولید کننده مواد غذایی انواع مختلفی از کنسروهای آماده را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند کنسروهای آماده همیشه طرفداران خود را داشته اند.

چرا که هم مصرف آنها و هم قیمتشان مناسب است و به دلیل اینکه فضای کمی را به دلیل نوع بسته بندی اشغال می کند می توان هر جایی از محل کار گرفته تا گردش و تفریح و مسافرت آنها را با خود همراه و زمانی که دسترسی به وسایل برای پخت و پز وجود ندارد از آنها استفاده نمود.

از حبوبات مختلف می توان برای درست کردن کنسرو استفاده نمود یکی از بهترین آنها لوبیا چیتی است که علاوه بر طعم خوب خاصیت سیرکنندگی بالایی دارد و زمانی که یک کنسرو لوبیا را می خورید می توانید تا ساعت بدون گرسنگی به کار و فعالیت خود ادامه دهید.

لوبیا چیتی صنعتی

شاید خیلی از مردم علاقه داشته باشند تا با طریقه و طرز تهیه کنسرو لوبیا چیتی صنعتی با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای روز تولید انواع محصولات غذایی، آشنا شوند.

کنسرو لوبیا چیتی بدلیل خواص فراوان لوبیا چیتی و مقوی بودن آن، به عنوان یک وعده غذایی کامل یا میان وعده به حساب می آید. کنسروها توانایی سالم ماندن در محیط های خشک و خنک و در شرایط عدم دسترسی به یخچال را تا 18 ماه دارند، از این رو کنسروها بهترین گزینه برای سفرهای طولانی مدت می باشند.

قیمت لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

کنسرو سازی لوبیا به منظور مهار تغییرات شیمیایی، تغییرات آنزیمی، توسعه میکروبی و غیره صورت می گیرد. مراحل تولید کنسرو لوبیا چیتی صنعتی در کارخانه عبارتست از؛ 1- شستشو و سورتینگ 2- هیدراته با آب 3- آنزیم بری با بلانچینگ 4- پر کردن و بسته بندی کردن 5- اضافه کردن سس یا چاشنی کنسرو 6- فرایند حرارت دهی 7- خنک کردن و لیبل زنی. که در این میان، تهیه و اضافه کردن سس کنسرو لوبیا، از مهمترین مراحل تولید این کنسرو می باشد. مهمترین مواد تشکیل دهنده چاشنی کنسرو سیر، پیاز، رب گوجه فرنگی، فلفل، گوشت، نمک و غیره می باشد، البته این مواد می توانند با توجه به تقاضای بازار، متغیر و متنوع باشند. در مجموع 52 درصد از کنسرو را لوبیا چیتی و 48 درصد باقیمانده را چاشنی آن تشکیل می دهد.

قیمت لوبیا چیتی فامیلا

استفاده از لوبیا چیتی فامیلا و سایر برندها در غذاهای مختلف به خوشمزه تر شدن آنها کمک زیادی می کند.

لوبیاها منبع بسیار غنی از فیبر می باشند بنابراین استفاده از لوبیا چیتی درشت باعث درمان یبوستهای طولانی مدت و مشکلات گوارشی می شود.

همچنین فیبر موجود در لوبیا موجب می شود که برای مدت طولانی احساس سیری کنید و همین امر باعث می شود تا کالری کمتری مصرف کرده و وزن شما کاهش یابد.

قیمت لوبیا چیتی صنعتی فامیلا

معمولا فروشگاه های مختلف مانند فامیلا انواع لوبیا مثل لوبیا قرمز را به صورت 900 گرمی و یا با وزنهای دیگر بسته بندی کرده که در قیمت لوبیا چیتی فامیلا تاثیر گذار است به فروش می رسانند.

یکی از انواع لوبیا لوبیا سفید می باشد که به رنگ سفید بوده و منبع غنی از فیبر، مواد معدنی، فسفر، منیزیم و ویتامینهای گروه B می باشد.

همچنین این نوع لوبیا به دلیل داشتن پروتئین فراوان برای گیاه خواران بسیار مناسب می باشد.

این لوبیاها طبیعت گرمی دارند و از آنها در انواع خورشها، خوراکها، سالادها و غیره استفاده می کنند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه