قیمت عطر مردانه شنل بلو اصفهان

قیمت عطر مردانه شنل بلو اصفهان

با اینکه تهران بزرگ ترین شهر تولیدکننده و نیز از قطبهای تولید عطر مردانه می باشد ولی با این حال دومین قطب تولید عطر مردانه اصفهان می باشد که عطرهای ساخته شده در این شهر به عطر مردانه اصفهان مشهور می باشند و به این اسم نیز به بازارهای جهانی صادر می شود اگ مایلید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول ویژه بدست آورید به شما توصیه می کنیم تا به ادامه مقاله سایت آراد برندینگ توجه نمایید.

قیمت عطر مردانه شنل بلو اصفهان

تولیدات عطر مردانه اصفهان زیاد می باشد و تقریبا نزدیک به میزان تولید عطر مردانه تهران می باشد، در سالهای اخیر با توجه جدی به تولید عطر و نیز احداث کارخانجات تولید عطر شده  و کارخانجات بزرگ و البته نوین تولید عطر در این شهر ساخته شده است که با انجام این اقدامات اصفهان قادر خواهد بود میزان تولید عطر مردانه خود را به طور چشمگیری افزایش دهد.

با این که اصفهان دومین قطب در تولید عطر مردانه و عطر ملایم زنانه می باشد ولی از بیشتر شهرهای تولید عطر مردانه دنیا برتر می باشد، و کیفیت عطرهای مردانه اصفهان قابل مقایسه با کیفیت عطرهای مردانه این شهرها نمی باشد.

عطر مردانه اصفهان نیز دارای تنوع می باشد ولی تعدادی از عطرهای تولید شده نسبتا فروش بالایی داشته و بیشتر در میان افراد شناخته شده است و به عطرهای مردانه مخصوص اصفهان مشهور می باشند و بیشتر این عطرها از گروه عطرهای مردانه اصفهان صادر می شود.

قیمت عطر شنل بلو

یکی از مواردی که در خرید عطر و اطلاع از قیمت به آن توجه می شود حجم آن هست یک خریدار می خواهد بداند عمر یک شیشه عطر خریداری کرده چقدر است وهر میل از عطر با چند پاف زدن مصرف می شود گرچه دهانک شیشه عطرها با هم متفاوت است اما می توان با استفاده از چند شیشه متفاوت و اندازه گیری تعداد دفعات اسپری به میزان مصرف پی برد طی تحقیقاتی که در این زمینه انجام گردیده می توان گفت بطور متوسط پس از 14 بار اسپری یک میل عطر مصرف می گردد.

پس به طور میانگین اگر هر روز یک بار از عطر 50 میلی اسپری کنیم دو سال زمان می برد تا یک شیشه عطر با حجم مورد نظر مصرف شود.

قیمت عطر مردانه شنل بلو اصفهان

در خرید عطر باید در خصوص قیمت عطر شنل بلو دقت کافی داشت چرا که محصولات تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که نه تضمین کیفیت دارند وحتی ممکن است استفاده از این نوع عطرها خطراتی را برای شما در پی داشته باشد این گونه عطرها بدلیل عدم کنترلهای ایمنی و بهداشتی که در آزمایشگاه های با استاندارد بالا بایستی انجام شود ممکن است عوارضی چون آسیبهای چشمی،تحریک پوست و واکنشهای آلرژیک را به دنبال داشته باشد.

عطر مردانه اصفهان

همیشه ملاک هر فردی برای انتخاب عطر این است که نوع مورد نظر بوی خیلی خوبی داشته باشد همچنین ماندگاری آن هم بالا باشد در واقع دو مورد نام برده شده از مهمترین ویژگیهای یک عطر مناسب محسوب می شوند که به هنگام خرید کردن باید خیلی به آنها توجه شود.

عطر دارای انواع زیادی می باشد که همگی از نظر کیفیت با هم تفاوت دارند و دسته ای از آنها در کنار داشتن بوی خیلی خوب ماندگاری زیادی هم دارند و این دسته از عطر محبوب ترین انواع را تشکیل می دهند اما بر خلاف مورد بیان شده برخی از عطرها وجود دارند که دارای سطح خیلی پایینی از کیفیت هستند و ماندگاری بوی آنها چندین ساعت می باشد و بعد از یک مدت خاص هیچ آثاری از بوی آنها باقی نمی ماند و ارزش خرید کردن را ندارند.

عطر تند تنها مزیتی که دارد این است که موجب خوشبو شدن بدن و لباس افراد می شود و مناسب برای هر زمانی می باشد و اکثر افراد عطر را بهترین ماده خوشبو کننده برای زمان گرما می دانند چرا که در ایام گرما تعریق بدن زیاد می شود که در اثر آن ممکن است بوی آزار دهنده ای از بدن افراد در محیط پخش شود لذا برای پیشگیری کردن از بوی عرق می توان همیشه از عطر باکیفیت و خوشبو استفاده کرد که خیلی پسندیده است و موجب می شود علاوه بر شخص مصرف کننده اطرفیان هم از معاشرت با ایشان احساس خوبی داشته باشند.

قیمت عطر مردانه شنل بلو اصفهان

در رابطه با عطر مردانه اصفهان می توان گفت که نیاز است هر فردی از آن استفاده کند چرا که همچون آراستگی و شیک پوشی بر روی شخصیت انسان تاثیرگذاراست عطر در انواع مختلفی موجود است که درجه بوی آنها با هم فرق دارد و خیلی از آنها بوی خیلی تندی دارند اما برخی دیگر بسیار ملایم هستند و هر فردی می تواند متناسب با سلیقه خود خوشبوترین عطر را انتخاب کند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه