قیمت خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

قیمت خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

قبل از این که به خواص خرمای کبکاب بپردازیم لازم است تا دلایل قیمت بالای این محصول در بین انواع خرما همچون خرما زاهدی را مورد بررسی قرار دهیم چیزی که باعث محبوبیت خرمای کبکاب شده است طعم شیرین و بی نظیر آن است اما صرف نظر از طعمی که دارد، خرما کبکاب به شدت آبدار و مرطوب است همین امر باعث می شود تا دانه های آن به هم بچسبد.

اگر روز پر‌ کاری را پشت سر گذاشته اید و‌ یا در ابتدای صبح به مواد غذایی پر انرژی برای شروع یک فعالیت روزانه نیاز دارید توصیه‌ ما مصرف چند دانه از خرمای کبکاب یا چیپس خرما می باشد این نوع خرما به دلیل کالری بالایی که دارد قند خون را در محدوده نرمالی حفظ می کند و برای افرادی که به طور مرتب از ضعف و ‌کمبود انرژی رنج‌ می برند بسیار مناسب است ضمن اینکه مشا مخاطبین محترم می توانید برای مشاهده انواع نمونه های خرما مورد علاقه تان می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

قیمت خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

انرژی زیادی که خرمای کبکاب به بدن می دهد باعث شده تا آن را به عنوان یک خوراکی انرژی زا به‌ حساب آورند به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران که رژیم غذایی پر کالری را در برنامه غذایی خود دارند از آن استفاده می کنند علاوه بر این بسیاری از شرکتهای تولید نوشیدنیهای انرژی زا از شیره خرما کبکاب برای تولید محصولات خود استفاده می ‌کنند.

خواص بسیار زیادی در خرمای کبکاب وجود دارد که به دلیل ترکیبات مفید آن می باشد در این‌ نوع خرما مواد و عناصری از قبلی پتاسیم، آهن، کلسیم و‌ منیزیم وجود دارد این‌‌ عناصر به عنوان عناصر ضروری و‌ مورد نیاز بدن به حساب می آیند که خرما کبکاب سرشار از آنها می باشد از تاثیراتی که خرمای کبکاب بر بدن می گذارد جلوگیری از انواع سرطانها است همچنین به دلیل وجود پتاسیم بالا، می تواند از خطر بروز سکته های مغزی جلوگیری کند.

خرمای کبکاب شیره دار

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است خواص خرما ربی این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

قیمت خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

جالب است بدانید که خرما کبکاب شیره دار با قیمت مناسب یکی از ارقام صادراتی خرمای تولید شده در کشورمان است که به خوبی در بازارهای خارجی به فروش می رود.

حجم تقاضا برای این محصول بسیار بالا بوده و کشورمان تنها صادر کننده خرما کبکاب در دنیا محسوب می گردد. برای خرید خرمای کبکاب از عمده فروش شما می‌ توانید مراکزی معتبری را انتخاب کنید که، با فروش عمده و قیمت بسیار مناسب این محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قیمت خرمای کبکاب بوشهر

خرما کیلویی درشت تازه طعمی بسیار خوشمزه و عالی دارد که طرفداران زیادی را بدست آورده است.
ترکیبات خرما از ویتامین آ و ویتامین کا و کلسیم و فسفر و آهن و غیره می باشد که بدن را تقویت می کند و انرژی زیادی به آن می بخشد.
قیمت خرمای کبکاب شیره دار بوشهر

خرما خاصیت ضد سرطانی دارد از این رو طرفداران و خریداران زیادی به فکر تهیه و مصرف آن افتاده اند.
خرما یا رطب انرژی زا است و بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد، خرما دارای قند طبیعی است که می تواند انرژی زیادی به ما هدیه کند همچنین برای عملکرد بهتر مغز ما یک کمک کنده ی واقعی و منحصر به فرد است ضمن اینکه قیمت خرمای کبکاب بوشهر به دلیل تولیدات روز افزون این استان بسیار مطلوب و ایده آل ارزیابی می شود.
خرما یک میوه ی خوشمزه و فوق العاده است که از درخت رطب بدست می آید و مانند میوه های دیگر سرشار از ویتامین و خواص و ویژگی های فراوان است و همچنین دارای فیبر زیادی است که برای کسانی که از درد یبوست رنج می برد مصرف روزانه ی خرما سفارش می شود که بسیار تاثیر گذار و عالی است.
کسانی که کم خونی دارند می توانند خرما مصرف کنند مصرف این میوه ی سرشار از پتاسیم و فیبر باعث می شود بیماری کم خونی از بین برود و فرد سرحال تر و شاد تر شود همچنین مصرف آن برای افرادی که دچار خستگی های مزمن و ضعف های شدید می شوند بسیار خوب و مطلوب است.

خوردن روزانه خرما عسلی مرغوب تازه و افزودن آن به لیست غذایی و رژیمی افراد می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و ریه ها و حفظ سلامت بدن بسیار مفید واقع شود و کمک شایانی کند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه