فندق توانست فقر را از زندگی من دور کند

فندق توانست فقر را از زندگی من دور کند

مدتها بود که به دنبال تجارتی پر سود بودم تا اینکه با راهنمایی یکی از دوستان قدیمم وارد تجارت در زمینه فندق شدم. اینگونه بود که این آجیل پرفایده توانست رنگ تازه ای به زندگی من دهد.

فندق در مدلهای مختلفی خرید وفروش می شود که درادامه به آن می پردازم.

فندق

گنجاندن فندق در برنامه غذایی باعث می شود تا از ابتلا از بسیاری از بیماریها در امان بمانید و فندق با توجه به فواید و خواص مفید اگر کهنه و یا پوسیده باشد، مسلما برای خرید مناسب نمی باشد بنابراین حتما مواظب تهیه فندق و دیگر محصولات خشکبار باشید چون این مشکل در مورد همه خشکبار و آجیلها صادق می باشد و درخرید فندق سعی کنید از فروشگاهها و سایتها وبرندهای معتبر خریداری نمایید.

درخرید فندق کیفیت و مرغوبیت را فدای قیمت نکنید همیشه ابتدا کیفیت را مورد توجه قرار داده و آن وقت وارد مقوله قیمت شوید و مطمئن باشید هیچ فروشنده ای نمی توانند محصول درجه یک را به قیمت درجه۲ بفروشد.

فندق توانست فقر را از زندگی من دور کند

فندق خام

فندق را می توان به صورت خام در آجیل فروشیها یا به صورت تک مغز در میان وعده ها مصرف کرد در استان قزوین تولید فندق در کشاورزی بسیار رایج است، همین که در منطقه آب و هوایی مناسبی کشت شود کافی است البته با روشهای آبیاری قطره ای به راحتی می توان فندق را سیراب کرد شرکت های بسیاری اقدام به خرید و فروش فندق خام کرده اند، بسیار مصارف گوناگونی دارند که به عنوان یک خوراک پرخاصیت هم استفاده می‌شود و بیشتر هم در صنایع شکلات از مغز آن در تهیه شکلات ها استفاده می کنند و در پخت کیکها، دسرها و از پودر مغز آن علاوه بر طعم فوق العاده ایی که بر کیک می افزاید طعم آن را هم تغییر می دهد.

از مهمترین شهرهای تولید کننده فندق مرغوب ایرانی، استان قزوین است که سالانه هزار تن این محصول را به صورت خام به بازارهای داخلی و خارجی در بازارها عرضه می کنند. قیمت گذاری این محصول تا وقتی که به افراد برسد تغییر می کندو افراد سودجو بسیار دخالت می کند که با قیمت اصلی که به دست مصرف کنندگان بسیار متفاوت خواهد شد، علاوه بر قیمت کیفیت آن هم در قیمت گذاری اهمیت بالایی دارد.

فندق توانست فقر را از زندگی من دور کند

فندق خندان

یکی از میوه هایی که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و به شکلهای مختلفی نیز عرضه می شود، فندق خندان و پسته درجه یک است که در شکل بیضی مانند و به صورت خام، با پوست سبز و خندان روانه بازار می شود.

البته قیمت فندق بستگی به اندازه و تازگی آن دارد و فندق مرغوب و تازه برای نگهداری بلندمدت بسیار مناسب بوده و می توانید در فصل برداشت فندق، آن را از تامین کنندگان عمده فندق در مناطق فندق خیز خریداری کرده و از این راه به منفعت مورد نظرتان برسید. فندق میوه ای است که قطر آن 18 میلی متر بوده و از پوششی فیبری برخوردار است و پس از رشد خود دارای پوسته ای سبز می شود و قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی تری را دارا خواهد شد.

در واقع فندق هایی که به صورت خام روانه بازار می شوند، از پوستی سبز برخوردار بوده و می توانند به مدت زمان کافی نگهداری و مصرف شوند که بدین منظور عمده خریداران ما با در اختیار داشتن آن می توانند زمینه فروش مناسب تری را برای خود به همراه بیاورند.

فندق توانست فقر را از زندگی من دور کند

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه