فلش مموری لایتنینگ شیراز

فلش مموری لایتنینگ شیراز

قطع به یقین برای شما هم این اتفاق افتاده است که گاهی فایلها و همچنین اطلاعاتی که دارید در گوشی تان پاک شده باشد و حسرت خورده باشید که چرا آنها را در یک فلش مموری 128، 8 یا 4 گیگابایتی نگذاشتید اما واقعاً این موضوع چقدر در زندگی ما کاربردی است؟ ما در ادامه مقاله مجموعه آراد برندینگ به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت بنابراین با ما همراه باشید.

فلش مموری لایتنینگ شیراز

فرض را بر این بگیرید که به دهه چهل و یا پنجاه شمسی برمی گردیم شما دوست داشتید که از این مخاطبان و عزیزانی که با شما همراه هستند و همچنین در و دیوار منزل کوچه باغ مدرسه تان محل زندگیتان محل کارتان از همه اینها یک فیلمی را تهیه می کردید و یا یک عکسی از آن می داشتید این شرایط در قدیم اصلاً ممکن نبود که حداقل یک صفحه ثبت شده از گذشتگان برای ما یادگار باقی بماند.

مادامی که در پای صحبت بزرگترهای مان می نشینیم وقتی صحبت از آن نوع معماری آن مهمانیها و همچنین ضیافتها و پوششهایی که داشتند و البته غذاها و خوراکیهایی که بوده است برای مان تعریف می کنند همه حسرت این را داریم که ببینیم چگونه این مواد را تهیه می کردند و یا به چه شکل آن را عرضه و همچنین مصرف می کردند.

امروز با ورود به دنیای آپارات و همچنین یوتیوب از گذشتگان و همچنین مخاطبانی که در حوزههای سطوح اول کشور بودن دسترسی آنها به دوربین فیلمبرداری و دوربین مداربسته همچنین فیلمهای نگاتیوی صامت بسیار محدود بوده است و وقتی که شما برای اولین بار صدای مظفرالدین شاه قاجار را در این نوع فیلمهایی که به اندازه 10 یا 20ثانیه فیلمبرداری شده است می بینید و صدایش را می شنوید به وجد می آید و این عظمت تاریخی که ما داریم و از آن صحبت می کنیم به چه شکل است و یا نه کمی نزدیک تر بیاییم، دوست داریم عکسی از بزرگان و یا پدران پدربزرگهایمان را ببینیم.

فلش مموری لایتنینگ

برای گوشی آیفون ماژولهای زیادی ساخته شده است و در بازار نیز انواعی متعددی از آن وجود دارد از جمله ی اینها می توان به فلش مموری لایتنینگ با ورق ضد زنگ اشاره کرده که فروش آن در بازار بسیار بالا می باشد.

این فلش مموری با فلشهای یو اس بی شبیه هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند فقط تنها فرقی که دارد این است که یک طرف این فلش مموری کانکتور آن از نوع لایتنینگ می باشد.

فلش مموری لایتنینگ شیراز

به طور کلی فلش مموری لایتنینگ دقیقا مثل فلش او تی جی است که همان طور که می دانید این فلش برای گوشی اندرویدی استفاده می شود و یک طرف آن یو اس بی است که به سیستم وصل می شود و طرف دیگر کانکتور تایپ سی و تایپ بی می باشد که می توان به محتویات آن دسترسی پیدا کنید.

فلش مموری لایتنینگ دقیقا همانند همین فلش می باشد که بجای کانکتور تایپ سی کانکتور لایتنینگ در سر آن وجود دارد که به گوشی آیفون وصل می شود.

امروزه تعداد کسانی که در ایران از گوشی آیفون استفاده می کنند به مراتب بیشتر از گذشته افزایش یافته است و با توجه حجم اطلاعاتی که امروزه تولید می شود تجارت فلش مموری لایتنینگ از گزینه های پرسود و زودبازده است.

برای خرید عمده ی این محصول مشکلات زیادی وجود دارد و شما نمی توانید این محصول به راحتی تهیه نمایید و قوانین سختی در این رابطه وجود دارد.

فلش مموری شیراز

در عصر جدید، تولیدکنندگان فلش مموری لایتنینگ در شیراز از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و تکنولوژی به روز استفاده می نمایند.

فلش مموری لایتنینگ شیراز

همان طور که می دانید فلش مموری شیراز مزایای منحصر به فردی دارد که آن را برای شیوه زندگی دیجیتال ما اساسی می کند که این مزایا شامل: مقاوم و مستحکم: از آنجایی که فلش مموری حالت جامد دارد، در برابر ضربه های ناشی از برخورد و افتادن بسیار مقاوم است، این محصول شکست ناپذیر نیست اما بسیار سخت تر از یک هارد دیسک است.

غیر فرار: حافظه فلش برای ذخیره داده های خود به برق نیاز ندارند بنابراین در صورت قطع برق به هیچ وجه نگران پاک شدن اطلاعات خود نباشید.

ارزان: در گذشته فلش مموری بسیار گران بود اما امروزه هزینه قطعات به شدت کاهش یافته و محصول فوق بسیار مقرون به صرفه است به خصوص اگر در حال خرید فضای ذخیره سازی مناسب مانند درایوهای USB انبوه هستید.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه