فروش دزدگیر خودرو تصویری ماجیکار

فروش دزدگیر خودرو تصویری ماجیکار

امروزه به علت زیاد شدن آمار دزدی خودرو یکی از راحترین راهها نصب دزدگیر منزل و دزدگیر ماشین بر روی ماشین می باشد لذا خرید و فروش انواع دزدگیر در شهرهای مشهد، تهران و تبریز به شکل عمده و تکی انجام می شود پس باید قبل از خرید دزدگیر از درجه بندی دزدگیر ماشین اطلاع داشته باشید که ما در مقاله مجموعه آراد برندینگ به آن می پردازیم.

فروش دزدگیر خودرو تصویری ماجیکار

امروزه دزدگیر جزو آبشنهای ماشین در زمان خرید محسوب می شود این محصول کاربردهای زیادی دارد از جمله کارایی آن می توان گفت از سرقت ماشین، وسایل داخل ماشین و حتی یافتن ماشین در جاهای شلوغ که جای پارک ماشین را فراموش کردیم از  مزایای آن است و در مدلهای پیشرفته درزدگیرها جای پارک خودرو  یا محل قرار گرفتن آن را سیگنال می دهد تا در صورت سرقت به راحتی بتوانیم آن را پیدا کنیم.

اگر می خواهید هزینه اضافه برای دزدگیر ندهید و برایتان مقرون به صرفه باشد حتما از دزدگیر تصویری استفاده کنید چرا که قیمت آن نسبت به کارایی که دارد مناسب است.

دزدگیر دارای انواع زیادی است که شامل انواع ساده، تصویری، سیم کارتی، پیشرفته تا بالاتر از آن که با تنوع زیادی همراه است و هر کس با توجه به بودجه خود نوعی از آن زا برای مراقب از خودرو خود انتخاب و نصب می کند.

یک نکته مهم را در زمان خرید دزدگیر باید در نظر داشته باشید و آن کیفیت محصول است چرا که محصول بی کیفیت و ارزان قیمت به نفع شما نیست چون ممکن است در سیمهای آن اتصالی به وجود بیاید و همین موجب آتش سوزی خودرو را فراهم می کند و هزینه دیگری را روی دستتان می گذارد.

دزدگیر ماجیکار تصویری

شهر تهران مرکز فروش انواع دزدگیر ماشین است از جمله مدل تصویری که این مدل نسبت به بقیه گران تر است و همچنین جزو مرغوب ترین دزدگیرها می باشد و عملکرد آن بالا است.

برندهای زیادی این محصول را تولید می کنند ولی نمی توان گفت که کدام برند بهتر است چرا که هر برند هم محصول بی کیفیت دارد هم با کیفیت فقط باید دید آن محصول در چه درجه ای قرار دارد یعنی از جهت درجه بندی دزدگیر خودرو با هم مقایسه کنید.

فروش دزدگیر خودرو تصویری ماجیکار

در خصوص دزدگیر ماجیکار تصویری باید خدمت تان عرض کنیم که نوعی سیستم امنیتی تصویری است که اگر شخصی از یک حریم خصوصی عبور کند و یا قفلی را بشکند با ایجاد صدا این عمل را غیر قانونی اعلام کرده و اطرافیان را متوجه آن می‌ کند.

دزدگیرها از نظر ظاهر بسیار متنوع هستند و انواع و اقسام آن را می ‌توانید خریداری کنید ولی از نظر ساختار همه آنها مشترک بوده و یک کار مشخص را انجام می‌ دهند برای مثال همه آنها خط تحریک بسته، خط تحریک باز، حسگر بسته، حسگر باز و محل وصل دارند و نیز کلیدی دارند که می ‌توان از راه دور آن را خاموش یا روشن کرد و هم چنین همه آنها دارای مدار شارژ باتری، مدار آژیر، گاه‌ شمار خروج، گاه‌ شمار ورود و گاه‌ شمار آژیر می باشند و البته در نوع پیشرفته خود می‌ توانند تلفن ‌کننده خودکار نیز داشته باشند.

فروش دزدگیر خودرو

دزدگیر در سه مدل ساده، تصویری و سیم کارتی می باشد که از خصوصیات دزدگیر ساده می توان گفت این دزدگیر را سارقان کاملا با قطع کردن آن آشنا هستند و تنها کاری که می کند به محض  برخورد ضربه و یا باز نمودن درب ماشین صدای آژیر می دهد و مسئله جالب اینجاست هیچ گونه فرقی بین صدای آژیرها در دزدگیرهای ساده نیست  و اینکه مشخص نمی شود صدا از ماشین شماست یا کسی دیگر مگر این که خودت کنار ماشین خود ایستاده باشی تا ببینی که صدا از ضربه ای بوده که به ماشین خورده یا گربه ای روی کاپوپ رفته به طور کلی سیستم مناسبی برای ماشین نیست.

فروش دزدگیر خودرو تصویری ماجیکار

دزدگیر تصویری از بهترین نوع دزدگیر است و فروش دزدگیر خودرو بوسیله این مدل منحصر به فرد رشد مناسبی را تحربه نموده است. از ویژگیهای آن نسبت به نوع ساده می توان گفت تمامی اتفاقاتی که در خودرو افتاده باشد را در صفحه مانیتور خودرو ضبط و در صفحه نمایش ریموت خودرو مشخص می شود مثلا اگر کسی به درب ضربه ای زده باشد بر روی صفحه نمایش عکس چکش را نشان می دهد و این مزیت خوب این نمونه دزدگیر است.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه