فرمول ساده موفقیت از دیدگاه موفق ترین افراد دنیا

فرمول ساده موفقیت از دیدگاه موفق ترین افراد دنیا

موفقیت برای هر فردی معنای متفاوتی دارد بطور مثال برخی از افراد موفقیت را در ثروتمند شدن می دانند و برخی دیگر موفقیت را رشد فردی می دانند با این تفاسیر نمی توان معنای واحد و یکسانی برای آن در نظر گرفت با این وجود این شمایید که درنهایت باید تعریفی از موفقیت برای خودتان داشته باشید تا بتوانید به آن چیزهایی که می خواهید دست پیدا کنید. انگیزه سوخت مصرفی شما برای رسیدن به موفقیت است موفقیت تصادفی نیست که به صورت اتفاقی برای شما یا فرد دیگری اتفاق بیفتد با شروع یک کسب و کار خوب می توانید به این موفقیت دست پیدا کنید.

گردو کاغذی

از جمله گردوهایی که بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است گردو پوست کاغذی است. عموم مردم انتظار دارند گردویی که خریداری میکنند پرمغز باشد و براحتی از پوسته جدا شود. یکی از فاکتورهایی که در قیمت گردو کاغذی بسیار موثر می باشد نازک بودن پوست آن است. درخت گردو کاغذی، جوز یا گَوز (Juglans) از خانواده راش‌سانان است. ازجمله قدیمی ترین گردوهای موجود در دنیا که به نام گردو ایرانی شناخته میشود و رنگ مغز آن بسیار روشن تر از نمونه های سایر کشورهاست. کیفیت و مرغوبیت گردو کاغذی، محبوبیت بسیاری در بین مردم و کشاورزان دارد. هم چنین به ازای هر کیلوگرم، وزن مغز آن حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ گرم خواهد بود. البته دلیل دیگر محبوبیت گردو پوست کاغذی این است که این محصول به شکستن نیازی ندارد از این رو به آسانی پوست آن با دست شکسته و مغز گردو به صورت کامل خارج می‌شود.

فرمول ساده موفقیت از دیدگاه موفق ترین افراد دنیا

گردو تویسرکان

گردو دانه خوراکی بسیار حجیم و بزرگ است که از دو نیمه تشکیل شده است و یک لایه سخت به رنگ سبز دارد و مرغوب ترین گردو در تویسرکان یافت می شود. به طور معمول قیمت گردو تویسرکان کمی از سایر گردو ها بالاتر است تویسرکان را بهشت گردوهای ایران و پایتخت گردو نامیده اند و نهال های اصلاح شده گردوی تویسرکان در مقابل آفات و بیماری مقابله می کند و مقاومت بالایی دارد که بزرگترین درخت های گردو به ارتفاع ۲۵ متر را دارد. ممکن است برایتان سوال باشد که گردو تویسرکان کجاست؟ تویسرکان یکی از مناطق استان همدان است که از مکان های خوش آب و هوای این استان به شمار می رود و شغل مردم این منطقه باغداری است و منحصر به فرد ترین گردو کشور را کشت می کنند. گردو های تویسرکان وزنی حدود ۱۶گرم دارند که نصف آن را مغز تشکیل م دهد و بافت سخت آن باعث شده پوست ضخیم چوبی داشته باشد.

فرمول ساده موفقیت از دیدگاه موفق ترین افراد دنیا

گردو خوشه ای

نهال گردو خوشه ای کاغذی محلی بومی منطقه ایران بوده و در مقابل سرما و آفات مقاوم بوده و دارای باردهی در سالهای اول کشت میباشد. قیمت گردو خوشه ای معروف به اسرائیلی در این نهالستان چون به صورت خرید مستقیم از نهالستان می باشد و واسطه گر حذف گردیده است مناسب می باشد جهت احداث باغ بهترین انتخاب از نظر صرفه اقتصادی و بازار پسندی است. نهال گردوی آرمان دارای باردهی بیشتر بوده و از میوه مرغوب به شکل خوشه ای برخوردار است. نهال گردو خوشه ای کاغذی محلی در منطقه ی سرد و معتدل از رشد خوبی برخوردار است و به سبب بزرگی و گستردگی، بیشتر از انواع دیگر نهال ها به نور نیاز دارد. در بخش‌هایی که نهال، نور بیشتری دریافت می‌نماید از باردهی بهتری برخوردار است.

فرمول ساده موفقیت از دیدگاه موفق ترین افراد دنیا

.

Loading

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه