عامل اصلی میلیاردر شدنم را بدانید

امروز می خواهم تا عامل اصلی میلیاردر شدنم را برای شما بگویم و آن هم آشنایی بنده با عرصه پردرآمد تجارت بود که باعث شد کسب و کاری در خصوص تولید و عرضه انواع مختلفی از پادری ها به میزانی از درآمد دست یابم که در مدت زمانی کوتاه ثروتمند شدم.

پادری شکل گل

پادری شکل گل وسیله ای مناسب برای ورودی های آپارتمان، منازل و مغازه هاست که فواید بسیاری برای حفظ تمیزی محیط و جذب آلودگی های ورودی به خود دارد.

پادری یک فرش در سایز و ابعاد کوچک است که انتخاب محل درست برای قرارگیری آن نه تنها محیط را جذاب میکند، بلکه مانع از ورود گرد و خاک میشود.

اگر شما هم خواهان خانه های پر نقش و نگار و هنرمندانه هستید، پادری طرح گل پیشنهاد خوبی برایتان است.

چنانچه نگران طرح روی این کفپوش ها هستید باید بدانید آنقدر تنوع این محصول بالاست که توجه هر سلیقه ای را به خود جلب کرده است.

پادری بسته به محل قرارگیری، انواع مختلفی دارد؛ مثلا پادری دستشویی با پادری اتاق ها از لحاظ جنس و ضخامت و ترکیب رنگ فرق میکند.

اگر به مشخصات بیشتر و روش های استفاده از این محصول علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T144833.890.jpg

پادری شیک دخترانه

انواع مختلفی از طرحهای پادری شیک دخترانه در رنگ های زیبا، شیک و جنسهای مختلف بر حسب سلیقه های مختلف تولید شده است و از فروش بالایی نیز برخوردار است.

طرحها و رنگهای زیبا و چشم نواز پادری شیک دخترانه از جمله خصوصیات منحصر به فرد موجود در این محصول است.

جنس پادری شیک دخترانه می تواند از نمد، مخمل، پلی پروپیلن، پلی استر و غیره باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

اشکال پادری مذکور می تواند مربع شکل، مستطیلی و با بیضی مانند باشد و در کنار این خصوصیت ابعاد پادری نیز مختلف و متنوع است.

برخورداری از رنگ ثابت و همچنین خاصیت عدم لغزش بر روی سطوح از جمله مزایای بهره گیری از این محصول است.

طرح های فانتزی و زیبای پادری دخترانه شامل طرح باب اسفنجی، خرگوش، خرس، دختر توت فرنگی و بسیاری دیگر از مدلها می باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T144900.030.jpg

پادری نیم دایره

پادری نیم دایره وسیله ای پر کاربرد و شیک و ضروری است که مناسب برای سنگ اپن، رو میزی و جلوی در، که در تمامی منازل ایرانی دیده می شود.

پادری نیم دایره بهترین و در دسترس ترین وسیله برای نیازمندی های منازل است.

این پادری در مدل و طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد و هر فرد مطابق فضا، نیاز و سیقه خویش از آن خریداری می کند.

مدل های این پادری شامل، مخمل اکونومی، فانتزی، طرح فرش و گلیم، طرح طبیعت، انواع خوراکی ها و میوه ها و غیره بوده که در مکان های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نمونه های فرش و گلیم آن در ورودی های اماکن متبرکه مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T144917.479.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه