عاملی که مرا از فقر نجات داد رویا بود

روانشناس سوئیسی تعبیر جالبی از انسان خوشحال دارد که بسیار از تعریف عادی و معمول خوشحالی فاصله دارد. بر اساس این تعریف، خوشحال بودن یعنی : توانمندی بالای ما در شکیبایی و استقامت در برابر سختی ها. خوشحالی یعنی اطمینانی درونی به این که درد و رنج و سختی و بیماری و مرگ جزء لاینفک زندگی است. اما هیچ کدام از آنها نمی تواند مرا از پا بیاندازد. ما باید در برابر همه مشکلات قوی باشیم و بتوانیم با راه حل های مناسب آن ها را پشت سر بگذاریم. در ادامه برای مشکل فقر و درآمد پایین راه حلی به شما معرفی می شود که شناخت حوزه های پولساز است. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

میوه خشک انبه

یکی از انواع میوه های گرمسیری که به فراوانی در میان مردم کشور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد انبه می باشد. با توجه به این موضوع که این میوه خشک انبه مربوط به مناطق گرمسیر بوده و در همه فصل های سال یافت نمی شود آن را خشک کرده و به صورت میوه خشک انبه به بازار عرضه می کنند.

میوه خشک شده یکی از خشکبار هایی است که در اکثر فروشگاه ها و بازار ها یافت می شود و تهیه آن خیلی راحت است ولی نکاتی وجود دارد که شما قبل از خرید میوه خشک شده باید به آن دقت کنید.

در بعضی از میوه های خشک شده که در بازار به فروش می رسد شکر و یا پودر قند می زنند که طعم بهتری داشته باشد ولی بهتر است از این مدل، میوه خشک خود را تهیه نکنید.
میوه خشک شده به صورت بسته بندی و یا به صورت فله است که قبل از خرید حتما به برند آن توجه کنید.
بهتر است از میوه های خشک شده ای که بیش از حد آب آنها از بین رفته استفاده نکنید یا بیش از حد سفت شده اند.
حتما هنگام خرید توجه نمایید که میوه های خشک شده دچار خرابی و پوسیدگی و کپک زدگی نباشند چون اگر در دمای نامناسب نگهداری شوند دچار پوسیدگی می شوند.

عاملی که مرا از فقر نجات داد رویا بود

میوه خشک انار

انواع میوه خشک انار از دو روش سنتی (خانگی) و صنعتی تولید می شوند که در شیوه های مدرن صنعتی استفاده از دستگاه های خشک کن بزرگ با درجه حرارت قابل کنترل نقش بسزایی در کیفیت آنها داشته است. میوه های خشک دارای مواد ضد چاقی و ضد سرطانی هستند و با خوردن مکرر آنها وزن رو به کاهش می رود میوه ی خشک دارای ویتامین هایی نظیر ویتامین سی و ویتامین دی و همچنین آنتی اکسیدان و فیبر زیادی در آن وجود دارد.

عاملی که مرا از فقر نجات داد رویا بود

میوه خشک آلو

برای خرید میوه خشک آلو و تشخیص کیفیت آن باید به یک سری از نکات از جمله ظاهر و طعم آن توجه کرد رنگ این میوه خشک باید مشابه با رنگ آلوی تازه باشد و خیلی براق و یا خیلی تیره نباشد.

از آن جایی که آلو نسبت به بسیاری دیگر از میوه ها از رطوبت بیشتری برخوردار است و زودتر دچار فساد می شود پس در هنگام خرید دقت زیادی به خرج دهید و سعی کنید آن را در طولانی مدت نگه داری نکنید.

عاملی که مرا از فقر نجات داد رویا بود

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه