ظروف نقره پارسیس اصل

ظروف نقره پارسیس اصل

در رابطه با ظروف نقره و نیز پخش ظروف نقره دکوری اصل اصفهان که به صورت عمده و ارزان انجام می شود باید ابتدا تاریخچه نقره و ظروف نقره را در ایران بررسی نماییم. پیشینه استفاده ایرانیان از نقره به هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح بر می گردد و ظروف سیمین و نقره ای به جا مانده از دوران از اعصار و قرون متمادی قبل از دوران مسیح و بعد از دوران مسیح هم گویای این امر می باشد. همچنین اجسام کشف شده از دوران هخامنشیان و ما قبل آنها که در تپه های سیلک به دست آمده است حاکی از این می باشد که ایرانیان از قدیم الایام همگام با استفاده از طلا از نقره و مس هم به عنوان کالایی برای زینت دادن به ظروف و وسایل تزیینی یا حتی ظروف مسی برای خود استفاده می کردند.

ظروف نقره پارسیس اصل

احتمالا تا به الان شما هم نام برندهای معتبر پارسیس و گاندی را شنیده اید که سالهاست در زمینه تولید انواع ظروف نقره و صادرات جواهرات مشغول به فعالیت هستند و در طی این سالها توانسته اند اعتبار و تجربه بسیار زیادی برای خود کسب کنند. افراد برای غذا خوردن یا پذیرایی از میهمانانشان نیاز به ظروف مختلف و بسیار متنوعی دارند که در هنگام غذا لذت کافی را ببرند. این ظروف از هرجنسی می تواند باشد برای مثال ظروف ملامینی، چینی، آرکوپال، پیرکس، مسی و غیره در این میان نوعی از ظروف وجود دارند همچنین می توانید این محصول را داخل سایت آراد برندینگ مشاهده کنید.

فروش ارزان ظروف نقره دکوری اصل

نقره را معمولاً از سنگهای نقره استخراج می کنند و از دیرباز مورد استقبال بشر بوده است و برای ساخت زیورآلات تزیینی و ظروفهای مختلف از آنها استفاده می کردند.اما کمی بعدتر با رواج استفاده از نقره به عنوان فلزی گرانبها در وسایل تزیینی و مسائلی از این دست ارزش نقره به حدی رسید و محبوبیت آن در بین جوامع به حدی زیاد شد که برای آن همانند طلا قائل به عیار بندی شدند و در مبادلات تجاری مانند طلا برای آن سکه ضرب کردند و مورد داد و ستد واقع شد. همانطور که گفته شد تاریخچه استفاده این فلز گران‌بها به هزاره های قبل از میلاد مسیح بر میگردد و استفاده از این فلز ابتداً در کشورهایی نظیر ایران و مصر و یونان بیشتر رواج داشته است تا کشورهای دیگر و از این کشورها بسط و گسترش به تمام جهان پیدا کرده است.

ظروف نقره پارسیس اصل

ما به شما ظروف نقره را پیشنهاد می دهیم که اصل باشد و بتوانید علاوه از خواص نقره آن از آن به عنوان دکوری نیز استفاده نمایید که اگر بخواهید به عنوان توزیع کننده ی آن وارد عمل بشوید جنسی به بازار فروش برسانید که ارزان و اصل باشد. یکی از بزرگترین شهرهایی است که صنایع دستی و ظروف نقره اصل هنری را تولید می‌کند اشاره کنیم این شهر از نظر تاریخی بسیار غنی و پرباری دارد که می توان به ساخت نقره جات در این شهر اشاره کرد. اساتید بزرگی در این شهر پرورش یافته‌اند و توانستند در تاریخ کشورمان خدمات ارزنده بی دریغی را در این امر انجام دهند. پس ما شهر اصفهان تبریز و مشهد را در زمینه مصنوعات نقره و زیورآلات نقره می توانیم معرفی کنیم اما شهر قم هم به عنوان مهد ایجاد و انگشتر نقره دستساز می باشد.

ظروف نقره پارسیس

فلز نقره عنصری است با عدد اتمی Ag47 در جدول تناوبی مندلیف وجود دارد که از جمله بارزترین ویژگیهای ظاهری آن می توان به نرم بودن بافت آن، براق بودن، بالا بودن میزان رسانش گرمایی و الکتریکی آن و همچنین منعکس کردن نور اشاره کرد. احتمالا در فیلمهای قدیمی دیده اید که از ظروف نقره برای نگهداری و خنک نگه داشتن نوشیدنیهای و گرم نگه داشتن دمنوش پادشاهان استفاده می کردند، این یک نمونه بارز از همین ویژگی فلز نقره است که خنک کننده به حساب می آید و تمامی این مارد هم به دلیل خواص و ماهیت شیمیایی و ذاتی خود فلز است.

ظروف نقره پارسیس اصل

گفتیم که معتبرترین و شناخته شده ترین برند در میان برندهای دیگر در حوزه ساخت انواع ظروف نقره پارسیس می باشد. استفاده از محصولات و ظروف نقره برای سلامتی افراد اثرات بسیار محسوسی دارد که به آنها خواهیم پرداخت. ظروفی که از جنس فلز نقره ساخته شده باشند عاری از هرگونه باکتری و مواد مضر هستند به گونه ای که حتی بسیاری از افراد برای محافظت از انواع نوشیدنی یا ماده غذایی این ظروف استفاده می کنند زیرا خاصیت ذاتی نقره از بین بردن باکتریهاست. از جمله پارامترهای مهم تعیین کننده قیمت ظروف پذیرایی نقره پارسیس درصد خلوص نقره به کاررفته در ساختار این محصولات است. شاید شما گمان می کنید که استفاده از فلز نقره تنها برای ساخت ظروف مختلف و یا زیور آلات استفاده می شود.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه