طبیعی ترین روشی که من را میلیاردر کرد چرم بود

رسیدن به درجه ای از مال و ثروت که بتوان با خیال راحت خرید های روزانه را انجام داد و در کنار آن خانه و ماشبن رویایی خود را خرید آرزوی همه ی ما می باشد اما بسیاری ما چگونگی رسیدن به این نقطه را نمیدانیم. اما من در این زمینه تحقیقات فراوانی انجام دادم و در نهایت کسب و کار جدیدی را در حوزه ی چرم آغاز کردم و توانستم به درآمد میلیاردی که در ذهنم بود برسم.

چرم گاوی ضخیم

بیشترین چرم تولید شده در ایران چرم گاوی ضخیم و گوسفندی و بزی و البته چرم شترمرغ می باشد. کشور ایران با توجه به اینکه دارای اقلیم و آب و هوای چهار فصل می باشد.

پتانسیل بسیار بالایی در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی ، باغی ، صنعتی، معدنی ، و البته در زمینه دامداری و دامپروی نیز بسیار فعال است.

از دیرباز تا کنون در ایران دامپروی در مناطق مختلفی از ایران رونق زیادی داشته است و با توجه به آب و هوای هر منطقه دام خاصی را در آن منطقه پرورش می دهند، مثلاً در شهر های شمالی و البته سردسیری کشور مانند تبریز پرورش گاو مرسوم است و در مناطق گرم خشک مانند شهر مشهد و خراسان رضوی بیشتر حیواناتی مانند گوسفند و بز در دامداری ها پرورش داده می شود.

طبیعی ترین روشی که من را میلیاردر کرد چرم بود

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی طوسی، نوعی از موارد پر کاربرد می‌باشد که در صنعت های مختلف استفاده می شود این رنگ طرفداران زیادی دارد که برای تولید کیف و کفش های ست استفاده می شود چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی ارزان تر است که از نظر اقتصادی خیلی بصرفه می باشد که باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد چرم مصنوعی از لحاظ کیفیت خیلی عالی می باشد چون دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی می باشد.

یکی از ویژگی های مهم چرم مصنوعی است که برش و دوخت چرم های مصنوعی خیلی راحت می باشد و جای سوزن دوزی روی چرم مصنوعی کمتر جلب توجه می کند که این مسئله خیلی مهم می باشد این چرم نوعی از چرم های ضد آب می باشد که به خاطر این ویژگی توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند.

طبیعی ترین روشی که من را میلیاردر کرد چرم بود

چرم طبیعی

افرادی که در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و یا کسانی که عمده فروش چرم خام طبیعی هستند قیمت و کیفیت چرم طبیعی برای آنها بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر چرم خام با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند سود بیشتری نصیب آنها می شود. یکی از بهترین راه ها برای این که چرم طبیعی را باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم خرید عمده چرم طبیعی از کارخانه است.

در کارخانجات تولید چرم طبیعی معمولا انواع چرم از پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند و شتر و بز و شترمرغ در طرحها و رنگهای مختلف تولید می شود، اما چرم طبیعی بیشتر از پوست گاو بز و گوسفند تهیه می شود.

طبیعی ترین روشی که من را میلیاردر کرد چرم بود

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه