شیرینی نارگیلی خانگی اصفهان

شیرینی نارگیلی خانگی اصفهان

اگر می خواهید با محصولاتی که در یخچال خود دارید و بلااستفاده می باشد خوراک شیرین مزه درست کنید می توانید با پودر نارگیل و شکر که از چاشنیهای اصلی آن است درون مایکروفر یا فر اجاق گاز بپزید که ابتدا یک کاسه شیشه ای را پر از سفیده تخم مرغ و وانیل و گلاب درجه 1 می کنید و بعد از هم زدن به وسیله مخلوط کن برقی کمی آبلیمو به آن اضافه می کنید و چاشنی آن را به همراه روغن در آن خوب هم می زنید سپس با اسکوپهای فلزی که معمولاً برای درست کردن فلافل از آن استفاده می شود به هر تعدادی که مد نظر دارید روی سینی بچینید و حتماً از دستکش در همه مراحل به جهت کاور دستان خود استفاده کنید و درون فر اجاق گاز که محفظه باز دارند بگذارید.

شیرینی نارگیلی خانگی اصفهان

عده ای طرفدار پروپاقرص این محصول می باشند به صورتی که از روکشهای کاکائویی که در بین آنها از پودر نارگیل به کار برده شده است خریداری می کنند تا هنگامی که آن را در دهان و دندان تکه می کنند تردی نارگیل را مزه کنند. برای تهیه یک شیرینی نارگیلی خوشمزه و تازه به صفحه اصلی سایت مجموعه آراد برندینگ که با تولید بهترین درجه کیفی شیرینی در پی جلب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد، مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن درج شده با مشاورین ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین مدت زمان این محصول را تهیه کنید.

شیرینی نارگیلی اصفهان

علاوه بر مواردی که پیش تر به آنها اشاره کردیم، نارگیل یک منبع غنی از پتاسیم می باشد که می تواند به راحتی سلولهای عصبی بدن ما را فعال کند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی کلسترول خون ما داشته باشد، در صورتی که یک ورزشکار حرفه ای هستید و به دنبال یک ماده غذای مفید برای تامین نیازهای بدنتان در طول روز می باشید پیشنهاد ما به شما تهیه میوه نارگیل می باشد و در صورتی که در دسترستان نیست می توانید به راحتی یکی از فرآورده های آن مثل شیرینی نارگیلی را تهیه کنید و با خیال راحت آن را مصرف کنید و بدانید که تمام خواص این میوه در پودر نارگیل و شیرینی آن نهفته است.

شیرینی نارگیلی خانگی اصفهان

پذیرایی در مجالس شادی و مراسمات سوگواری یکی از کاربردهای بسیار شیرینی نارگیلی اصفهان می باشد، ماده اصلی تشکیل‌ دهنده این شیرینی پودر نارگیل می‌ باشد که بسیار خاصیتهای مختلفی برای بدن دارد و چون سرشار از ویتامین و مواد معدنی است. می‌ تواند به‌ عنوان یک منبع غنی برای تامین مواد مغذی بدن تان به شمار برود از جمله این ویتامینها اسیدهای چرب مفید، فیبر و آهن می‌ باشد که می‌ توانند برای کمک به هضم دستگاه گوارش، تقویت سیستم ایمنی، خواص ضد سرطانی و کمک به کاهش وزن بدن تنها گوشه ای از مزایای مصرف این ماده غذایی می باشد و مصرف ۱۰۰ گرم نارگیل یا فرآورده های آن می تواند حدود ۱۰ درصد از نیاز بدن ما را تامین کند و همچنین عملکرد بدن ما را بهبود ببخشد و فشارخون، عملکرد قلب و سوخت و ساز چربیها را به خوبی کنترل کند.

شیرینی نارگیلی خانگی

عده ای طرفدار پروپاقرص این محصول می باشند به صورتی که از روکشهای کاکائویی که در بین آنها از پودر نارگیل به کار برده شده است خریداری می کنند تا هنگامی که آن را در دهان و دندان تکه می کنند تردی نارگیل را مزه کنند. در شب خواستگاری دختران خود می توانید این محصول را درون شیرینی خوری باسلیقه در کنار یکدیگر قرار دهید تا مکان پذیرایی از مهمانان خالی نباشد زیرا خانواده آقای داماد یک جعبه شیرینی خامه ای برای آن شب مهم تدارک می بینند که ممکن است افرادی که در این محفل حضور دارند علاقه ای به خوردن شیرینی تر نداشته باشند که در این صورت شما تعادل را برای این شب فراموش نشدنی حفظ کرده اید.

شیرینی نارگیلی خانگی اصفهان

در کلاسهای آشپزی پخت شیرینی نارگیلی خانگی را به دانش آموختگان ارائه می دهند. در عید غدیر خانواده های سادات برای اینکه در طول یک روز طبق آدابی که همیشه عادت مسلمانان می باشد در اتاق پذیرایی این محصول را می گذارند تا هر فردی که روی مبل یا زمین می نشیند یکی از آنها را بردارد و با نوشیدنی خنک یا گرم خود میل کند زیرا این مناسبت جزو اعیاد مهم برای مردم ایران عزیز شمرده می شود و معمولا در شب قبل از آن همه قنادیها شلوغ می شود. کسانی که مصرف خوراک شیرین زیادی را در خانه خود دارند و جویای تهیه این محصول می باشند و از مرکز آن باخبر نمی باشند پشنهاد ما خرید از شرکتهای معتبر و دارای استانداردی می باشد که جنس مرغوب و تازه را به مشتریان خود می رسانند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه