شکرگزاری راهی برای ثروتمند شدن در زندگی

شکرگزاری راهی برای ثروتمند شدن در زندگی

باید به این نکته اشاره کنیم که شکرگذاری در زندگی موجب ایجاد حال خوب می گردد و این حال خوب زمینه ساز جذب ثروتهای بیشتر در زندگی می باشد.

کنجاله سویا دامی

کنجاله سویا دارای مقادیر زیادی پروتئین می باشد که برای دام گوشتی و شیرده از اهمیت ویژه ای برخوردار است، کنجاله سویا تامین کننده ویتامینهای مورد نیاز بدن طیور و دام از جمله ویتامین E می باشد.

میزان سهم ایران از صادرات کنجاله سویا دامی درجه یک همانطور که می دانید کشور ایران یکی از کشورهای پیشرو در بخش پرورش دام و طیور می باشد، صدها دامپروری و پرورش طیور در کل سطح کشور وجود دارد که این بخش از صنعت، نیاز به ملزومات زیاد است.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\لولو1.jpg

سنگ فیروزه اصل

چربی پوست و مواد آرایشی و بهداشتی باعث تغییر سنگ فیروزه اصل می شود چون این مواد به درون سنگ فیروزه نفود می کند تماس طولانی مدت با آب نیز باعث تغییر رنگ و کیفیت آن می شود علت این امر این است کلر موجود در آب باعث خورندگی سنگ فیروزه می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\تو فییوز.jpg

پتو ژله ای ضخیم

پتو ژله ای ضخیم حتی به عنوان روتختی نیز استفاده می‌ شوند و طرح آن ها با روتختی، رویه تشک، رویه بالش و غیره ست شده و خراب نمی گردند این محصولات دارای شستشوی مناسبی هستند و پرز در آن ها به وجود نخواهد آمد.

این محصول به عنوان بهترین انواع کالای خواب شناخته می‌ شوند و از الیاف های مصنوعی و طبیعی در تولید این کالا ها استفاده می‌ گردد، آن ها با استفاده از پنبه تولید شده و به عنوان یکی از بهترین انواع پتو ها شناخته می شوند.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\پتو 2.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه