شهامت را در خودم پرورش دادم و ثروتمند شدم

وجود شهامتی سنجیده و حساب شده برای دستیابی به موفقیت ضروری است. ترس بزرگترین مانع رسیدن به هدف است. رویارویی با ترس های خود را جزئی از عادت هایتان کنید و در هر شرایطی این کار را انجام دهید. من ریسک کردن بسیار برایم سخت بود و ترس داشتم که همین اندک سرمایه ام نیز از بین برود اما خودم را در دل ترسم قرار دادم و موفقیت زیادی از این کار برایم حاصل شد.

ترمه رومیزی ابریشم

ترمه رومیزی ابریشم یکی از صنایع دستی معروف و مشهور ایران به شمار می رود که معمولا از جنس ویسکوز و پلی استر است و این صنعت برای اولین بار در دوره صفویه رواج پیدا کرده و تاکنون افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

دسته ای محققان معتقدند که پارچه ترمه مخصوص ایران و مربوط به هنر ایران زمین است و دسته ی دیگری معتقدند ترمه برای اولین بار در آسیای مرکزی ساخته شده اما در هر صورت یک توریست خارجی که برای شهر یزد می آید صد درصد از محصولات ترمه بافی به عنوان سوغات به کشور خود هدیه می برد.

اگر به طراحی داخلی خانه خود اهمیت می دهید خوب است برای تکمیل آن از رومیزی های ترمه استفاده کنید. شاید فکر کنید رومیزی یک شی کوچک از قسمت های دکور خانه باشد.

شهامت را در خودم پرورش دادم و ثروتمند شدم

ترمه رومیزی کار شده

شما از ترمه رومیزی کار شده می توانید برای میز های مختلف موجود در خانه مانند میز های جلو مبلی , میز های عسلی , میز ناهار خوری و میز خاطره استفاده کنید و خوب است که بدانید برای سبک های کلاسیک معمولا از رومیزی ترمه استفاده می شود ک معمولا با طرح های مختلف و زیبایی سرمه دوزی شده اند.

سرمه دوزی حالت زیبا و خاصی را به ترمه می دهد و باعث هم خوانی بیشتر این رومیزی ها با سبک کلاسیک می شود و یکی از بزرگ ترین رسوم ایرانی ها عید نوروز است و معمولا افراد برای چیدن سفره هفت سین از رومیزی های ترمه استفاده می کنند.

ضمن سنتی شدن دیزاین سفره , به سفره هفت سین زیبایی چندین برابر می بخشد. خوب است در کنار استفاده از ظروف های زیبای سنتی از یک پارچه سنتی برای تکمیل سنتی شدن سفره نیز استفاده کنیم.

شهامت را در خودم پرورش دادم و ثروتمند شدم

ترمه عتیقه

برای تزئین میز خاطره چه چیزی بهتر از رومیزی ترمه عتیقه است و میز خاطره به دلیل استفاده از عکس های قدیمی مانند عکس های پدر بزرگ مادر بزرگ ها معمولا سبک قدیمی و سنتی را به خود می گیرد و برای یک میز خاطره قدیمی که یاد گذشته را زنده می کند صد درصد یک رومیزی ترمه بهترین انتخاب است.

رومیزی ترمه برای اپن نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا اگر دید اپن بیشتر از میز ناهار خوری نباشد کمتر از آن هم نیست.

استفاده از رومیزی ترمه برای اپن می تواند مانند میز ناهار خوری جذابیتی چشم گیر به محیط خانه و آشپزخانه بدهد. پارچه ترمه مانند هر پارچه دیگری می تواند تقلبی یا اصل باشد که تشخیص آن سخت و کار ساده ای نیست.

شهامت را در خودم پرورش دادم و ثروتمند شدم

.

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه