شغلی که مرا در پول غرق کرد

دونوع دارایی داریم یکی پول است که با کار کردن و عرق ریختن به دست می آید و دیگری با استفاده از سرمایه حاصل می شود. من با سرمایه خود وارد حوزه تجارت ماسک شدم و توانستم به درآمد میلیاردی برسم.

ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا

ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا این پودر در هنگام خرید نباید مرطوب و خمیری باشد چرا که نشانه کیفیت پایین، خراب شدن و یا حتی تقلبی بودن محصول می باشد.

اما اگر قصد دارید خریدی مطمئن داشته باشید به شما توصیه می کنیم که ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا را تهیه کنید.

چرا که این محصول صد در صد اصل و خالص بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد.

در چند سال گذشته تقریبا قیمت تمام محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو افزایش محسوسی داشته است.

به ویژه محصولاتی مانند ماسک جلبک اسپیرولینا که تولید آن بسیار دشوار بوده و به عنوان یک اکسیر جادویی در جوانسازی پوست شناخته می شود.

طبیعتا اگر اصل باشد نمی تواند قیمت خیلی پایینی داشته باشد.

همچنین عواملی مثل خالص بودن این پودر تاثیر به سزایی بر قیمت و همچنین کیفیت آن دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (13).jpg

ماسک زغال خارجی

ماسک زغال خارجی با لایه برداری پوست به کمرنگ شدن و از بین رفتن انواع لکه های پوستی به ویژه لکه جای سوختگی از جمله آفتاب سوختگی، لکه جای جراحت و زخم، محل سوختگی و… را به صورت کامل از بین می برد.

یکی دیگر از تاثیرات ماسک زغال بستن منافذ باز پوست می باشد، همانگونه که می دانید منافذ باز پوست سبب ایجاد لک روی گونه ها و همچنین دماغ می شود که در صورت عدم رسیدگی لکه ها بزرگ تر می شوند.

ماسک زغال علاوه بر اینکه منافذ باز پوست را می بندد، همچنین از ایجاد لکه روی گونه ها و دماغ جلوگیری می نماید.

ماسک زغال برای پوستهای چرب بسیار مفید است، زیرا پوست های چرب همواره مستعد جوش و آکنه هستند، این ماسک چربی پوست را کمتر می کند و به بهبود جوش و آکنه کمک می نماید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (16).jpg

ماسک سه بعدی 5 لایه

این نوع ماسک سه بعدی 5 لایه در میان مردم محبوبیت زیادی دارند و به دلیل ویژگی‌ های خاص به خود افراد زیادی خواهان خرید آن ها هستند.

در میان انواع ماسک موجود در بازار ماسک سه بعدی پنج لایه علاوه بر این که موجب پیشگیری از ورود هرگونه گرد و غبار و کثیفی به داخل حلق و بینی می شود از ورود ویروس کرونا به بدن نیز جلوگیری می کند.

این محصول قابلیت چاپ و طراحی بر روی خود دارد و می‌ توان از آن در جنبه تبلیغات هم استفاده نمود.

این ماسک علاوه بر حفظ سلامت بدن در برابر بیماری ها، موجب حفظ زیبایی صورت نیز می شوند و هیچ گونه لک یا التهابی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.

ماسک های سه بعدی پنج لایه از مقاوم ترین و بهترین نوع ماسک ها هستند که به دلیل دارا بودن پنج لایه متعدد، مانع از ورود هر گونه آلودگی به بدن می شوند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (19).jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه