سبک زندگی ام را برای جذب ثروت تغییر دادم

سبک زندگی ام را برای جذب ثروت تغییر دادم

وقتی یک فرد در مسیر موفقیت قرار گرفته و تبدیل به یکی از افراد ثروتمند می شود مطمئنا راه و روشی خاص داشته، راه و روشی متفاوت با دیگران که او را پیش انداخته است، من با الگو برداری از افراد ثروتمند و تقلید سبک زندگی آنها توانستم در حوزه ی تجارت سنگ به سود خوبی برسم.

سنگ گرانیت

سنگ گیوتین: به عنوان سنگ گرانیت دکوراتیو طرفداران زیادی دارد و در بازار با نام سنگ قیچی نیز شناخته می شود و اغلب برای طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب مناسبی است.

سنگ مالون: مالون یا بادبر به سنگهای می گویند که به علت مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل محیطی در پروژه های پل سازی، تونل سازی و نمای بیرونی ساختمان به کار گرفته می شوند.

انتخاب انواع سنگ ساختمانی باید متناسب با ویژگیهای محلی باشد که قصد نصب آنها را دارید، به همین علت بهره گیری از مشاوران کارشناسان حرفه ای و استادکاران فعال در حوزه سنگ بهترین راهکار برای انتخاب و خرید آنها است. یکی از پرکاربردترین انواع سنگ طبیعی برای دکوراسیون ساختمان، سنگهای گرانیت هستند که مزایای و فاکتورهای کیفی بیشماری دارند اما در صنعتی ساختمانی تنوع تولید این نوع سنگ عامل مهمی در افزایش بکارگیری آنها خواهد بود.

در گذشته نه چندان دور از انواع سنگ گرانیت طبیعی برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان، کف سازی راه پله، پارکینگ، حیاط و حتی دیواره های بیرونی استفاده می کردند اما با پی بردن به برخی معایب این سنگ ها در مواجه با عوامل محیطی، امروزه انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی هستند.

در استانهای مختلف کشور، استخراج این نوع سنگ از معادن طبیعی با استفاده از تجهیزات روز انجام می گیرد که سبب شده شاهد فرآوری انواع گرانیت برای بکارگیری در صنایع ساختمان باشیم.

C:\Users\ARAD\Desktop\4.jpg

سنگ باریت

باید به این نکته اشاره کنیم که سنگ باریت محبوبیت فراوانی دارد. اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش باریت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است. صنعت نفت و گاز مصرف کننده اصلی این ترکیب در سراسر جهان است. در آنجا از آن به عنوان عامل وزنی در حفاری گل استفاده می شود. این یک صنعت در حال رشد است، زیرا تقاضای جهانی نفت و گاز طبیعی در دراز مدت افزایش یافته است.

C:\Users\ARAD\Desktop\3.jpg

سنگ

سنگ باریت‌کریستال به دلیل طیف رنگ ها و ظاهر کریستالی متنوعش به دلیل وزن سنگینی که دارد به راحتی قابل شناسایی است زیرا اکثر مواد معدنی مشابه بسیار سبک تر هستند. این شکل از باریت یک ماده معدنی محبوب و بسیار رایج در بین کلکسیونرها است.

باریت در ساخت کاغذ و لاستیک اهمیت دارد، همچنین در رادیولوژی برای عکس برداری با اشعه ایکس از دستگاه گوارش استفاده می شود. وقتی خرد می شود به گل اضافه می شود تا گل باریم تشکیل شود که در حین حفاری در چاه های نفت ریخته می شود. در گذشته یک رنگدانه غنی و سفید از باریت خرد شده ساخته می شد. باریت‌کلوخه یک کانی غیرفلزی است که بطور غیرعادی وزن بالایی دارد. این نوع باریت با توجه به میزان ناخالصی های موجود می تواند تقریبا هر رنگی باشد. باریت کلوخه با وزن مخصوص بالا در صنایع لاستیک و چسب به عنوان یک تقویت کننده چگالی بی اثر در سیستم های کاهش نویز و لرزش استفاده می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\منن.jpg

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه