ریشه ی فقر را با قیسی از بین ببرید

فقر یکی از مشکلات جامعه اسلامی می باشد که گریبانگیر بسیاری از افراد شده است اگر می خواهید از این مشکل رها شوید و زندگی جدید خود را رقم بزنید به شما پیشنهاد می کنم در حوزه ی یکی از محصولات پر سود مانند قیسی فعالیت کنید برای آشنایی با نمونه های پر سود این محصول و این حیطه ی کاری ثروت آفرین با ما باشید.

قیسی سیاه

همان گونه که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم، قیسی سیاه دارای خواص درمانی متعددی است قیسی سیاه علاوه بر آهن دارای مواد مهمی دیگری مثل کلسیم، ویتامین c، ویتامین A، پتاسیم و بتاکاروتن است که به همراه ویتامین A، نقش به سزایی در بینایی افراد مصرف کننده دارد.

افرادی که مبتلا به بیماری های تنفسی و ریه هستند، می توانند از قیسی سیاه استفاده کنند چرا که این خوراکی جذاب، ضد سرفه است همچنین افرادی که در رژیم های لاغری هستند، برای جلوگیری از پرخوری، می توانند از قیسی استفاده کنند چرا که دارای مقادیر بالایی از فیبر است.

.

ریشه ی فقر را با قیسی از بین ببرید

قیسی طب سنتی

قیمت قیسی طب سنتی در بازار به وزن و مقدار آن بستگی دارد این محصول در چند ماه گذشته دچار نوسان قیمت کمی بوده و این موضوع همچنان ادامه دارد قیمت این محصول در حال حاضر بین 125000 تومان الی 250000 تومان است توجه داشته باشید که قیمت این محصول بر حسب وزن آن محاسبه می شود در صورتی که به اطلاعات بیشتری برای خرید این محصول نیاز دارید با ما تماس حاصل فرمایید تا مشخصات مورد نیاز خود را از طریق ما به دست آورید.

برای خرید قیسی می توانید با ما تماس گرفته و محصولی مرغوب و کاملا بهداشتی را از ما تهیه کنید خرید قیسی برای طب سنتی در مراکز بسیاری وجود دارند که البته قبل از خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید سعی کنید در خرید قیسی محصول باکیفیت را انتخاب کنید؛ زیرا این میوه را به روش های مختلف می توان خشک کرد و چگونگی تهیه ی آن تاثیرات متفاوتی به همراه خواهد داشت.

.

ریشه ی فقر را با قیسی از بین ببرید

قیسی شیرین

قیمت در نظر گرفته شده برای قیسی شیرین و خوشمزه زردآلو، امروزه بر حسب میزان وزن مشخصی در طیف 120 الی 125 هزار تومان قرار می گیرد این طیف قیمت، برای بسته های 500 گرمی این محصول است؛ یعنی اگر شما بخواهید این محصول را در یک بازه دیگری از وزن به طور مثال یک کیلوگرمی تهیه کنید، قطعاً قیمت آن به میزان افزایش وزن، تغییر می‌ یابد.

در برخی از ماه های سال به دلیل فعالیت تولیدکنندگان و همچنین شرایط بازار، قیمت جدیدی بر حسب فعالیت های تولیدکنندگان تعیین می شود اگر قصد خرید قیسی شیرین و خوشمزه زردآلو را دارید، حتماً به نکاتی توجه کنید که این مواد غذایی را با بهترین کیفیت تهیه نمایید تازگی و مرغوبیت را پارامتر اصلی خرید خود قرار دهید و بر همین اساس هر نوع قیسی شیرین را بررسی نمایید.

.

ریشه ی فقر را با قیسی از بین ببرید

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه