ریشه های ثروتم را به درخت لیمو گره زدم

ریشه های ثروتم را به درخت لیمو گره زدم

برای اینکه بتوانم به هدف خود یعنی ثروتمند شدن برسم در حیاطمان شروع به پرورش درخت لیمو کردم و بعد از رسیدن میوه های از آنها آبلیمو تولید کرده و آن را به فروش رساندم، با گذشت زمان حجم مشتری هایم بالاتر رفت و من نیز تعداد درختانم را بیشتر کردم و به این شکل بود که ثروتمند شدم.

آبلیموی طبیعی  

قیمت اکثر محصولات به قیمت ماده اولیه آن ها بستگی دارد، در صورتیکه قیمت آبلیموی طبیعی بالا باشد، قیمت آبلیمو نیز بالا خواهد بود و بالعکس. بهترین قیمت روز آبلیموی طبیعی را می توانید در سایت ما مشاهده کنید.

برخی از لیموها آبدار هستند و قیمت بالاتری دارند، استفاده از این لیموها برای آبگیری مناسب است و به مراتب آب بیشتری نسبت به لیموهای معمولی و کم آب دارند.

در نهایت پیشنهاد ما برای شما این است که آی لیمو را در حجم های بالا و برای مصارف سالانه خود تهیه نکنید، چونکه به مرور زمان آبلیموها خاصیت خود را از دست می دهند، بهتر است لیمو را به صورت تازه خریداری و مصرف کنید.

ریشه های ثروتم را به درخت لیمو گره زدم

آبلیمو ایرانی

آبلیمو از فرآورده های لیمو ترش است که از محبوبیت زیادی در بازار داخل و خارج کشور برخوردار می باشد. برای قیمت گذاری روی این محصول باید به کیفیت و نوع لیمو ترش استفاده شده، نحوه آب گیری و افزودنی های آن توجه نمود. قیمت قیمت آبلیمو ایرانی به عوامل دیگری نظیر شرکت تولیدی و نوع بسته بندی آن نیز بستگی دارد. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه با سایت بالا با محصولات ما آشنا شده و با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرند.

مراکز متعددی وجود دارند که مشغول به فروش آبلیمو صنعتی می باشند، آبلیمو در این مراکز در بطریهایی با حجم متفاوت تولید می گردد، بطریها و ظروفی که آبلیمو در آن ریخته می‌شود ممکن است پلاستیکی و یا شیشه ای باشند. بهتر است هیچ وقت آبلیمو را در ظرف فلزی نریزید زیرا امکان دارد که با ظرف واکنش نشان دهد و طمع آبلیمو تغییر کند همچنین می تواند موجب آسیب رسیدن به ظرف گردد و رنگ آن را تغییر دهد.

ریشه های ثروتم را به درخت لیمو گره زدم

آبلیمو خانگی

این محصولات با استفاده از لیموهای سالم و ارگانیک تهیه شده‌اند، آبگیری این محصولات به صورت استرلیزه و کاملاً بهداشتی انجام می گیرد به همین دلیل قیمت آبلیمو خانگی کمی بالاتر از صنعتی است. تولید و نگهداری این آبلیموها در شرایط استاندارد انجام شده است که این عمل موجب می گردد که این محصولات تازگی و طعم بینظیر خود را داشته باشند. شما می توانید با پر کردن فرمی که در بالای صفحه اصلی سایت ما قرار دارد این محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به صورت عمده سفارش دهید، همچنین می توانید از طریق شماره تلفنهای درج شده در سایت با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و ثبت سفارش کنید.

در ساده ترین روش می توان در ترکیب با آب و شکر یک شربت فوق العاده خوشمزه و پرخاصیت درست کرد و در روزهای گرم سال بخشی از آب و ویتامین بدن را تامین نمود.

علاوه بر این استفاده از لیمو ترش به همراه منابع اسید فولیک، به جذب آن کمک شایانی می کند، ویتامین c و آنتی اکسیدان های موجود در آب لیمو می تواند از بروز سرطان در شما پیشگیری کند.

ریشه های ثروتم را به درخت لیمو گره زدم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه