رویا هایت را به دستان عرقیجات بسپار

دشاتن آرزو برای هر انسانی مجاز است و کسی شما را به خاطر آرزو هایتان تنبیه نمی کند اگر می خواهید فعالیتی را آغاز کنید که بتوانید از آن سود های بسیاری را دریافت کنید ما به شما شغلی در حیطه ی عرقیجات را پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا بیشتر با این حوزه ی کاری پر پول و نمونه های پر فروش آن آشنا شوید.

عرق آوشین شیراز

از ویژگی های این گیاه با ارزش، تاثیر عمده بر سلامت پوست و مو می باشد. تامین سلامتی پوست و مو برای همه ی افراد از اهمیت بالایی برخوردا می باشد. توصیه ما استفاده از عرق آویشن شیراز می باشد چرا که تمام خواص های نام برده را دارا می باشد. درسالیان دور به روش سنتی به عرق گیری آویشن می پرداختند.

در این روش از دو دیگ بزرگ و کوچک، کمک می گرفتند. به این صورت که دیگ بزرگ را از آویشن پر می کردند و کمی آب می ریختند. سپس دیگ کوچک تر را درون آن قرار می دادند و به جای درب، تشت مقعری پر از آب خنک بر روی دیگ بزرگ قرار می دادند.  در این حالت با به جوش آمد آب، بخار ایجاد شده به تشت سرد می خورد و پس از تبدیل شدن به مایع به داخل دیگ کوچک بر می گشت. این بخار حاوی عصاره و اسانس آویشن بود.

.

رویا هایت را به دستان عرقیجات بسپار

گلاب ربیع اصفهان

برای تهیه محصول گلاب ربیع اصفهان از انرژی زیادی استفاده می شود تا عملیات عرق گیری به طور کامل انجام گردد قیمت این محصول با توجه به وزن آن از 20،000 تا 60،000 تومان می باشد با توجه به تغییرات و نوسانات بهای انرژی می توان تاثیر این تغییرات را در بهای تمام شده گلاب مشاهده کرد از جمله عوامل دیگری که بر قیمت گلاب اثر گذارند می توان به هزینه های نیروی انسانی و دستگاه های عرق گیری اشاره نمود.

برای آگاهی از قیمت های جدید محصولات گلاب ربیع می توانید به سایت فروش آن مراجعه نموده و از قیمت های به روز شده اطلاع پیدا نمایید در هنگام خرید گلاب توجه به برند و نام تجاری آن بسیار حائز اهمیت است چرا که امروزه افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی و دارای ناخالصی نموده اند.

.

رویا هایت را به دستان عرقیجات بسپار

عرق اسطوخودوس کوهی

ایرانیان از دیرباز با تمدن بسیار بالایی که دارند از گیاهان دارویی به ویژه عرق اسطوخودوس کوهی برای مصارف بهداشتی و درمانی استفاده می کردند کتابهای که از گذشته به جا مانده است همگی دال بر این موضوع بوده که ایرانیان همواره به طب گیاهی و استفاده از گیاهان دارویی به عنوان یکی از درمانها برای مداوای مریضیها و بیماریها توجه می نموده اند.

خواص آنها را به صورت مکتوب در کتابها وارد کرده اند و در بعضی از کتابهای قدیمی که به صورت نسخه دستی نیز می‌باشد عکسهایی نیز از این گیاهان دارویی که دارای خواص خوبی برای بدن انسان می باشد نقاشی شده است که جای بسی تامل و شگرف است که انسان با این امکانات کم در قرون گذشته و هزاره های قبل توانسته است چنین آثار گرانبهایی را از خود به جا بگذارد.


رویا هایت را به دستان عرقیجات بسپار

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه