راه موفقیت و راه شکست تقریباً یکسان است، انتخاب شما مهم است

راه موفقیت و راه شکست تقریباً یکسان است، انتخاب شما مهم است

شما می توانید برای موفقیت راه تولید را طی کنید. مثلا تولید روغن شتر مرغ

روغن شترمرغ باکیفیت یکی از روغن هایی است که در سراسر دنیا صادر می شود و نه تنها مصرف آرایشی و بهداشتی، بلکه خواص درمانی بسیاری نیز دارد و به درمان بیشتر بیماری های پوستی کمک می کند.

روغن شتر مرغ

بهتر است بدانید به دلیل فروش زیاد روغن شترمرغ ام ایل، افراد سودجو درون جامعه تصمیم بر آن گرفته اند تا مشابه همین محصول را تولید کنند که تا کنون نیز موفق ظاهر شده اند اما محصولات مشابه ای که تولید می کنند بسیار بی کیفیت است به همین منظور هنگام خرید این نوع کالا حتما به معتبر بودن یا نبودن آن توجه کنید زیرا ممکن است محصول بی کیفیت آن را خریداری کنید که باعث آسیب رسیدن به پوستتان می شود.

مجموعه ما به دلیل کیفیت بالایی که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته جزء برترین تولیدکنندگان این نوع کالا به حساب بیاید و همچنین جز یکی بهترینها در ایران نیز قرار داریم.

همانطور که اشاره داشتیم درون روغن شرترمرغ اسیدهای چرب وجود دارد که همین اسیدها به رشد سلولهای پوست و همچنین بهبود پوست بسیار کمک می کند و همچنین لازم به ذکر است که روغن شترمرغ تنها روغن حیوانی اصل می باشد که برای درد و بهبود پوست بسیار کاربرد دارد.

بهتر است بدانید روغن شترمرغ به دلیل فواید زیادی که دارد جزو بهترین روغنها در جهان به حساب می آید از همین منظور تولید این نمونه کالا در کشور بسیار زیاد می باشد.

راه موفقیت و راه شکست تقریباً یکسان است، انتخاب شما مهم است

روغن شترمرغ خانگی

حیوانات به اضافه زیبایی، گوشت و شیر آنها خواصهای بسیاری داشته که برای بدن انسان بسیار مفید است و گاها استفاده از آنها اجباری است، امروزه از چربی شترمرغ روغن شتر مرغ خانگی گرفته شده که برای ترمیم زخم و سوختگی بسیار مناسب است.

در اکثر نقاط جهان محلی را برای پرورش شتر مرغها دایر نموده و از آن استفاده های بی شماری می کنند، جالبه بدانید که انسانها بر روی پشت آن قرار گرفته و از آن سواری می گیرند که البته به دلیل تحمل نکردن بیش از حد وزن، فقط کودکان را مجاز به سواری بر پشت آن نموده اند.

این حیوان به جز مصرف روغن، گوشت آن نیز بسیار خوش مزه بوده که با مصرف آن باعث افزایش ویتامین آ، ای و جذب آهن در بدن شده که باعث حذف اسیدهای چرب می گردد. امگاهای موجود در روغن حیوانی شتر مرغ باعث درمان بیماریهای پوستی مانند قارچ، باکتری، اگزما، پسوریازیس یا همان بیماری صدف می گردد که با نفوذ پذیری چربی به بافتهای اولیه پوست باعث از بین رفتگی سلولهای مرده شده و سپس به درمان ریشه می پردازد تا دوباره زیبایی و رطوبت را به سطح بدن شما باز گرداند.

راه موفقیت و راه شکست تقریباً یکسان است، انتخاب شما مهم است

روغن شترمرغ روناک

کاربردهای روغن شترمرغ روناک یا روغن های شتر مرغ دیگر آن ‌قدر زیاد است که به شما پیشنهاد می‌ کنیم در بین محصولات مراقبت از پوست خود حتما آن را قرار دهید روغن شترمرغ می‌ تواند.

طراوت خاصی را به پوست شما هدیه دهد فقط کافی است تا آن را با روغن خیار ترکیب کرده و روی پوست خود به‌ صورت یک ماسک قرار داده و آن را به ‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شما شود بهترین زمان برای تاثیرگذاری این ماسک شبها قبل ‌از خواب است روغن شترمرغ می ‌تواند به درمان اگزما نیز بپردازد.

با آمیختن آن با چند قطره از روغن سیاه دانه شیرین می‌ توانید اگزما را به‌ راحتی درمان کنید همچنین برای بهبود بیماریهای سرطانی نیز از این روغن استفاده می‌ شود فقط کافی است تا آن را با روغن درخت چای مخلوط کرده تا بتوانید به ‌راحتی از وجود سرطان احتمالی در خود جلوگیری کنید.

راه موفقیت و راه شکست تقریباً یکسان است، انتخاب شما مهم است

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه