راز موفقیت من در پنیر نهفته بود

راز موفقیت من در پنیر نهفته بود

به نظر من انتخاب شغل در زندگی هر کس باید به درستی انجام بگیرد تا آینده او تضمین باشد بنابراین قبل از انتخاب شغل همه جوانب آن را بسنجید من نیز در ابتدا شروع کسب و کار در زمینه تولید و فروش پنیر فکر نمی کردم که پیشرفت کنم و به آن علاقه ای داشته باشم که کاملا برعکس این موضوع به من ثابت شده و به موفقیت بالایی رسیدم.

پنیر پیتزا

امروزه، بسیاری از افراد به دلیل مشغله های زیاد کاری به مصرف انواع غذا های فست فودی روی آورده اند که یکی از مواد محبوب قابل استفاده در این غذا ها پنیر پیتزا خانگی موزارلا تازه جدید کم چرب بوده که از قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف گوناگونی برخوردار می باشد.

این محصول یک پنیر عالی با مزه فوق العاده می باشد که به دلیل داشتن بافتی نرم به آسانی ذوب می شود که از آن برای درست کردن انواع غذا های فست فودی مانند پیتزا، ساندویچ و فرنچ فرایز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول همواره به جز کلسیم موجود از ویتامین ها و مواد معدنی مغذی دیگری نیز برخوردار می باشد که در ادامه به بیان خواص پنیر پیتزا موزارلا خواهیم پرداخت. منبع بیوتین: خوردن این پنیر به راحتی می تواند نیاز بدن را تامین کرده زیرا بیوتین که اصطلاحا ویتامین ب 7 نیز به آن گفته می شود محلول موجود در آب بوده و بدن قادر به ذخیره اش نمی باشد طبق مطالعات به این نتیجه رسیده اند بیوتین باعث می شود سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت کاهش یابد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (31).jpg

پنیر تالش

از پنیر تالش به صورت سرخ شده می توان برای تهیه املت مخصوص گیلانی ها استفاده کرد.

طرز تهیه املت به اختصار به شرح زیر می باشد:

کره را در درون تابه ذوب کرده سپس پنیر را کم کم به کره اضافه کرده و هم می زنیم تا به مرحله ذوب شدن برسد سپس تخم مرغ ها را اضافه کرده و هم می زنیم تا کمی سرخ شوند.

در این مرحله باید زردچوبه و شوید خشک را به مواد اضافه کرد و سپس با هم مخلوط کرد تا سفت شوند این غذا را می توان با نان و یا حتی برنج سرو کرد البته قابل ذکر است که به ازای هر قاشق پنیر استفاده شده به یک تخم مرغ در این غذا نیاز داریم

پنیر یکی از پر مصرف ترین گونه های لبنیات در سراسر دنیا می باشد که از دلمه شدن شیر معمولاً شیر گاو، گوسفند، بز، گاومیش و شتر تهیه می شود.

همانطور که می دانید انواع مختلفی از پنیرهای محلی در ایران وجود دارد، ولی در این بین پنیر تالش به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین پنیرهای کشور در استان گیلان، شهرستان تالش تولید می شود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (32).jpg

پنیر خامه ای پگاه

برای کسانی که به پنیر خامه ای پگاه علاقه دارند می توان گفت این پنیرها دارای فواید بسیاری می باشند و می توان از آنها در هر غذایی استفاده نمود و به علت خامه ای بودن این پنیرها می توان از آنها در هر دسر و یا کیکی استفاده نمود، زیرا این پنیرها طعمی بسیار عالی را به کیک و یا دسر می دهند.

در کشورهای اروپایی از این پنیرها در سوپها و غذاهای خود بسیار استفاده می کنند و این نوع از پنیرها را کی از بهتری انواع پنیرها می دانند و از آنها در صبحانه بسیار استفاده می نمایند و بر این اعتقاد هستند که اتفاده از این پنیر در صبح گاه می تواند به بدن قدرت بسیاری را بدهد.

در تحقیقات صورت گرفته درباره این پنیرها، محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده از آن در صبحانه و یا ناهار می تواند انرژی بالایی را به فرد مصرف کننده بدهد و این پنیرها در ایران نیز از مصرف بالایی برخوردار هستند و قیمت پنیر خامه ای پگاه هم برای کسانی که به این نوع از پنیرها علاقه دارند بسیار مناسب می باشد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (33).jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه