ذهنم را آزاد کردم و توانستم ثروتمند شوم

شانس در واقع به هم پیوستن موقعیت و آمادگی است. عملکرد خوب نتیجه ی آمادگی کامل است که مراحل کسب آن اغلب از هفته ها، ماه ها و سال ها قبل آغاز می شود. در هر حوزه ای موفق ترین افراد آنهایی هستند که همواره در مقایسه با افراد نا موفق وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی برای انجام کار می کنند. که اگر چنین باشد صاحب درآمد بسیاری می شوند.

کاسه سنگی جیرفت

روشویی سنگی مرمر یکی از مدل های سنگ گرانیت می باشد، دارای رنگ و بافت متمایزی می باشد. سنگ تراورتن یکی دیگر از مدل های کاسه سنگی جیرفت است که در رنگ های مختلفی تولید می شود؛ رنگ زرد، کرم یا بژ روشن تا متمایل قهوه ای جز مدل های پر طرفدار محصول است.

می تواند یکی از گزینه های شیک به عنوان کاسه روشویی سنگی سفید در سرویس بهداشتی محسوب شوند. این در حالی است که سنگ مرمر منافذ زیادی ندارد و در میان سنگ های طبیعی کمترین میزان آب را جذب می کند و به همین علت نه تنها برای تولید روشویی و کاسه روشویی سنگی بلکه برای تولید وان مخصوصا در رنگ سفید در سرویس های بهداشتی بسیار گزینه ی مناسبی به شمار می روند. اما به علت عدم مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی و برای محافظت بهتر باید هنگام نظافت و شستشو از مایع ظرفشویی و یا پاک کننده های مخصوص سنگ استفاده کرد.

ذهنم را آزاد کردم و توانستم ثروتمند شوم

کاسه سنگی پایه دار

کاسه سنگی پایه دار در حقیقت شکل هندسی منظمی را دارا نبوده و لبه های آن بی نظمی بسیار زیادی دارد که می توانیم در واقع تفاوت مهم آن را با دیگر نمونه ها بی نظمی لبه آن بدانیم.

البته دقت داشته باشید که این بی نظمی در برخی از موارد نه تنها سبب زشتی سرویس بهداشتی نمی شود بلکه کاملا محیط را طبیعی و زیبا نمایان می کند.

سنگ سفید ابری از منظر طرح و مدل دارای تنوع بی نظیری می باشد که به علت داشتن رنگ سفید غالب در پس زمینه و داشتن رگه های خاکستری که از نظم و قائده ی خاصی پیروی نمی کنند و به صورت نا منظم قرار گرفته اند.

ذهنم را آزاد کردم و توانستم ثروتمند شوم

کاسه سنگی آبنما

قیمت کاسه سنگی آبنما به چندین مورد بسیار مهم وابسته هست که ما می‌خواهیم آنها را نام ببریم.

چگونه پمپی که در این آبنما به کار برده می شود بسیار مهم بوده و در حقیقت هر چقدر پمپ کارایی بهتر و توان بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

سطح آب نما از جنس سنگ بوده و در حقیقت هر چقدر که این نوع سنگ طراحی بهتر و زیباتری را به نمایش بگذارد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

بازه قیمتی آبنما سنگی حدود 7000000 الی 15000000 میلیون تومان بوده که به سایز آن وابسته می‌باشد و هرچقدر سایز بزرگتر باشد قیمت آبنما نیز بیشتر می‌شود.

برای خریداری بهترین آبنما که کیفیت عالی را دارا می باشد همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

ذهنم را آزاد کردم و توانستم ثروتمند شوم

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه