دوربین مداربسته شیائومی یزد

دوربین مداربسته شیائومی یزد

در انواع مختلف دوربین مداربسته مخفی ضد سرقت با بیشترین زاویه دید لنز با دوربین هایی روبرو می شویم که در بازار به دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول شناخته می شوند.

این دوربین ها در اندازه های بسیار کوچک و بزرگ دوربین های مداربسته طراحی و ساخته می‌شوند.

دوربین های کوچک مداربسته یا دوربین های مینیاتوری بیشتر در مکان هایی استفاده می‌شوند که نیازی به دیدن تصاویر به صورت خیلی محسوس نباشد. لنز این دوربین ها خیلی کوچک تر از اندازه بدنه آن‌ها می‌باشد.

در بیشتر زمان ‌ها همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز گفته شد می توان از طریق ایجاد سوراخ کوچکی در وسایل آن را جاسازی کرد و تصاویر را از طریق این دوربین ها ثبت کرد.

دوربین مداربسته شیائومی یزد

دوربین پین هول یا دوربین مینیاتوری، یک دوربین از دسته دوربین های ساده است که لنز ندارد و دارای دیافراگم کوچکی است.

اگر شکل این دوربین را توصیف کنیم، به شکل یک جعبه ضد نور است که سوراخ کوچکی در یک طرف آن وجود دارد.

نور تک صفحه از دیافراگم عبور میک ند و یک تصویر معکوس از طرف مقابل جعبه ارائه می دهد که به عنوان اثر تاریکی دوربین شناخته شده است.

برای شفافیت بهتر، جعبه دوربین باید از بیرون و داخل، به رنگ سیاه باشد و جسمی که قرار است تصویر آن دیده شود، باید در نور شدید باشد.

دوربین مداربسته شیائومی

با پیشرفت در عصر تکنولوژی و پیشرفت الکترونیک، در سیستم های حفاظتی نیز شاهد افزایش پیشرفت در این دوره جدید شده ایم و بهترین و مجهز ترین سیستم برای افزایش امنیت می توان به دوربین مدار بسته ضد آب شیائومی اشاره کرد که تحولی جدیدی را وارد سیستم های امنیتی کرد. این دوربین ها در برابر نفوذ باران مقاوم هستند و همچنین قابلیت ضبط صدا را دارند و نیز با دوربین با کیفیت و وضوح بالا قادر به ضبط تصاویر می باشد و این دوربین ها مناسب ترین گزینه برای حفظ امنیت محل کار و یا حتی منزل می باشد.

دوربین مداربسته شیائومی یزد

دسته ای از دوربین مداربسته شیائومی می باشد که جنس بدنه ی آن ها مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد که به این دوربین ها، دوربین مدار بسته ضد آب می گویند و اینکه این دوربین را نمی توان مطلق ضد آب در نظر گرفت، بلکه با جنس بدنه و نوار هایی که داخل پوشش فلزی دوربین است، میزان نفوذ آب به داخل دوربین را به حداقل رسانده اند و استاندارد در مقابل باران می باشد و مقاوم در برابر نفوذ آب می باشند.

آلیاژ به کار رفته در این دوربین ها ضد آب می باشد و اینکه این دوربین ها طبق آزمایش هایی که انجام داده شده در مقابل آب و هوای مرطوب مقاوم می باشد. قیمت دوربین مدار بسته ضد آب در بعضی سایت ها مانند دیجی کالا یا ترب عمدتا زیاد می باشد. دلیل آن هم واسطه های زیاد و غیر مستقیم می باشد ولی در این مرجع به یک پارچه شما توزیع کننده اصلی عمده دوربین وصل می شوید و به قیمت مناسب و با کیفیت بیشتری می توانید تهیه کنید.

دوربین مداربسته یزد

مراکز بسیاری هستند در شهر یزد که بر روی دوربین مدار بسته کار می کنند نصب دوربین یکی از موارد مهم و ضروری برای همه افراد می باشند همه ما در منزل خودمان احساس راحتی و امنیت داریم و اگر زمانی اتفاق بدی پیش بیاید یا دزدی به خانه بیاید.

جدا از ناراحتی برای اشیا ربوده شده در خانه خود احساس نا امنی و ناراحتی داریم و نقطه امن ما خراب شده است در آن زمان اگر شما در اطراف خانه خود دو یا چهار دوربین مدار بسته پیچی در خانه لازم می باشد تا وقایعی که در خانه خود اتفاق می افتد را ببینیم و خیالمان راحت باشد.

دوربین مداربسته شیائومی یزد

شما به عنوان صاحب آن کسب و کار باید از ساعت ورود و خروج و عملکرد آنها مطلع باشید و از آسیبهایی که قرار است به کسب و کارتان وارد شود اگر کارمندتان کم کاری می کند اگر افراد دزد و مشتری نما به محل کار شما می آیند با دوربین مداربسته یزد ببینید و مطلع باشید و از آنها جلوگیری کنید اینگونه کسب و کار بسیار موفقی خواهید داشت و کارمندان بهتر و مشتریهای بهتری که به شما اعتماد دارند و همینطور احساس امنیت بیشتری در محیط کار شما دارند.

باعث نگهداری از مال و اموال شما می شود و باعث کشف جرم و جلوگیری از آن می شود و باعث این می شود در محل کارتان کارمندان درست و وظیفه شناس داشته باشید و افراد صادق و درست در محل کارتان بمانند و پوشش دهنده کامل هستند به گونه ای که نقطه کوری باقی نمی گذارند طوری نصب می شوند که دید کامل به خانه یا محل کارتان داشته باشید.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه