دست از تلاش برنداشتم تا پولدار شدم

تا زمانی که متوقف نشدید؛ سرعت پایین شما هیچ اهمیتی ندارد خداوند ثروتهایی پنهان در گوشه گوشه زندگی ما قرار داده است اما ما آن قدر درگیر زندگی و افکار منفی خود هستیم که متوجه نمی شویم، من با ورود به دنیای تجارت با برخی از این نعمات در قالب محصولاتی درجه یک آشنا شدم و در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پشم سنگ رشت

از ویژگی های مهم پشم سنگ رشت، می توان به کاربرد آن در صنایع کوناگون، از جمله عایق بندی ساختمان ها، عایق بندی لوله های آب و فراری دادن حشرات موذی اشاره کرد.

یکی دیگر از مشخصه های مهم این عایق عالی، این است که محصولی کاملا طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی است، بنابراین هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های پشم سنگ، این است که تا دمای 700 درجه هم می تواند گرما را تحمل کند و آن را عبور ندهد، بنابراین از آن می توان در تولید پارچه و البسه های گرما بخش، استفاده کرد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (17).jpg

پشم سنگ شیروانی

پشم شیشه از خانواده پشم معدنی است و از سنگ های طبیعی مانند بازالت (سنگ آتشفشانی) به وجود می آید.

از آنجایی که جزء اصلی پشم سنگ شیروانی همین مواد طبیعی و فراوان در طبیعت است، ماده ای پایدار در حوزه ساخت و ساز محسوب می شود.

پانل سفت و سخت پشم سنگ شیروانی با چگالی بالا بوده و در قسمت بیرونی دارای یک لایه فالتیک است که توسط یک فیلم ذوب داغ محافظت می شود.

آن ها معمولاً در چگالی 150 یا 175 کیلوگرم بر متر مکعب موجود هستند و می توانید با توجه به نوع فعالیت و نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (27).jpg

پشم سنگ سرامیکی

از مشخصات پشم سنگ سرامیکی ترکیب مواد اولیه آن است که شامل سیلیس و اکسید آلومینیوم می شود که مقاومت زیادی در برابر گرما و رطوبت دارند.

انعطاف پذیری بالا، قابلیت استفاده در صنایع مختلف تولید و خاصیت عایق حرارتی از دیگر مشخصات این محصول است که می تواند صدا را هم به خود جذب کند و به نوعی عایق صدا هم باشد.

از آنجا که از لحاظ ظاهری سبک و نازک است و از لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه است، پس به عنوان یک عایق مناسب در صنایع مختلف با هدف کاهش هزینه و افزایش بهره وری محصولات می توان استفاده کرد.

این محصول در انواع مختلفی وجود دارد مانند رولی، پتویی، طنابی که نوع پتویی آن کاربردی تر است که به عنوان یک عایق حرارتی در انواع کوره ها و ماشین های صنعتی و غیره استفاده می شود.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (23).jpg

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه