در حوزه ی زیورآلات توانستم به درآمد ده رقمی برسم

در حوزه ی زیورآلات توانستم به درآمد ده رقمی برسم

بعد از اتمام دانشگاه تصمیم گرفتم تا در حوزه ی زیورآلات مشغول به کار شوم. رکاب انگشتر از جمله محصولاتی بود که طرفداران بسیاری داشت از این رو من بیشترین سود خود را از این محصول بدست آوردم. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

رکاب انگشتر زنانه

اما باز هم این یک امر سلیقه ‌ای است و با توجه به این‌که سلایق افراد با یکدیگر متفاوت است ممکن است عده‌ ای رکاب انگشتر زنانه با جنس دیگر را ترجیح دهند.

انگشتر قسمتهای مختلفی دارد که جزء عناصر مهم آن است شامل چنگکها، شانه‌ های انگشتر و قسمت سر انگشتر می باشد چنگکها شکلهای مختلفی دارند و آنها می ‌توانند به ‌صورت vشکل، تخت، تیز و یا حتی به‌ صورت گرد طراحی شوند.

تعداد چنگکها بین شش ‌تا چهار عدد متغیر است و تعداد آنها بستگی به نوع رکاب و اندازه نگین مورد نظر دارد کار چنگکها این است که نگین را در جای خود نگه می‌دارند و نگین روی آنها تنظیم می‌ شود.

شانه انگشتر هم، اگر پایین حلقه را در نظر بگیریم قسمت بالای آن شانه انگشتر گفته می ‌شود وظیفه شانه‌ ی انگشتر هم این است که از سر حلقه محافظت می‌کند.

C:\Users\ARAD\Desktop\33.jpg

رکاب انگشتر

با توجه به وزن و میزان قلم زنی و کاری که بر روی رکاب انگشتر انجام می گیرد قیمت آن مشخص می شود که رکابهای شیاری، شکوفه، دوره تاپان، حصیری، اشک طاووس، جواهری و غیره از مدلهای بسیار پر کار می باشند. همواره اقدامات و قلم زنی های بسیاری بر روی انگشتر مردانه طلا صورت می گیرد و به این واسطه از قیمتهای بالایی برخوردار هستند که با توجه به سنگ و نگینی که بر روی آن قرار می گیرد قیمت انگشتر تعیین می شود. البته قیمت نقره و طلا اولین عاملی هستند که بر قیمت این محصول اثر گذارند و تغییرات قیمتی این محصولات قیمت رکاب را تحت شعاع خود قرار می دهد و دچار تغییر می کند. نوسانات نرخ ارز، دستمزد و اجرت رکاب ساز، میزان وقت و هزینه ای که برای طراحی بر روی رکاب انجام می گیرد، هزینه های جانبی و غیره عووامل دیگری هستد که بر قیمت رکاب اثر گذارند.

C:\Users\ARAD\Desktop\55.jpg

رکاب انگشتر مردانه

تاج، سر و یا همان قسمت بالای رکاب انگشتر مردانه به آن setting یا جای انگشتر گفته می‌ شود منظور از آن قسمت همان قسمت نوک و راس انگشتر می ‌باشد و کاربرد آن این است که نگین انگشتر و سنگی که برای آن تهیه ‌شده است روی آن قرار می ‌گیرد. با مراجعه به بازار نگین و سنگ های قیمتی می توان انواع انگشترهای نقره را خرید نمود و یا برای خرید رکاب انگشتر نقره می توان به مراکز فروش جواهر آلات و انگشتر رجوع کرد که امروزه کار تهیه، ساخت، تعمیر و تعویض نگین و رکاب انگشتر را نیز انجام می دهند. در این مراکز انگشتر نقره مردانه با بهترین عیار نقره توزیع می شود که با استفاده از آن رکابهای متنوع بر اساس بیشترین موارد فروش و یا سلیقه شخصی مشتریان تولید و طراحی می شوند که برخی از آنها بسیار پر کار هستند و تهیه و ساخت آنها چند روز به طول می انجامد. مدل خورشیدی یکی از رکابهای انگشتر نقره می باشد که قلم زنی و سیاه قلمهای بسیاری بر روی آن انجام می گیرد و برای مدلهای پر طاووس و حصیری نیز سیاه قلم در طرحهای مختلفی انجام می گیرد که سبب می شود قیمت این محصول گران تر شود و به سبب زیبایی و جذابیتی که پیدا می کند مشتریان و متقاضیان زیادی را بدست می آورد.

C:\Users\ARAD\Desktop\66.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه