خرید فروش چرخ گوشت پارس خزر

خرید فروش چرخ گوشت پارس خزر

کارخانه پارس خزر برای اولین بار در سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن آغاز به کار نمود که در ابتدا به نام شرکت تجاری پارس توشیبا محصولات خود را تولید می نمود چرخ گوشت همه کاره یک دو سه پارس خزر یکی از انواع محصولات تولیدی این شرکت بزرگ و قدیمی در عرصه فعالیت محصولات برقی خانگی می باشد.

با پیشرفت و توسعه بهتر این کارخانه در سال 1361 اسم شرکت از پارس توشیبا به نام شرکت پارس خزر تبدیل یافت در عصر امروزی هم اکنون این شرکت تولیدی جزو بزرگترین شرکتهای تولیدی لوازم برقی خانگی در ایران است که به شکل اوراق مشارکت عام به تلاش خود مشغول است ضمن اینکه شرکت های همکار مجموعه آراد برندینگ به طور تنگاتنگی با این شرکت در حال همکاری می باشند.

خرید فروش چرخ گوشت پارس خزر

این شرکت دارای نشان استاندارد کشوری می باشد و طی سالها تلاش موفق شده است که رضایت مصرف کننده را همیشه سرلوحه فعالیت خود داشته باشد شرکت پارس خزر علاوه بر فروش حضوری وب سایتی را برای فروش اینترنتی خود در نظر گرفته است تا تمامی محصولات تولیدی خود را در اختیار مشتریان داخلی وخارجی خود قرار دهد.

چرخ گوشت پارس خزر در انواع مدلهای مختلفی در همه رنج قیمتی در بازار فروش به مشتریان عزیز ارائه می شود.

خرید چرخ گوشت

بعداز گذشت سالها انسان به این فکر افتاد تا وسیله ای به نام چرخ گوشت را به وجود آورد تا با آن گوشتهای مختلف را در سریع ترین زمان ممکن خرد کرد و از آن در بسیاری از غذاها استفاده کرد.

کلیدهایی که بر روی چرخ گوشت قرار داده شده است کار را برای مصرف کنندگان بسیار آسان کرده است به صورتی که یک کلید برای روشن و خاموش کردن به کار رفته و کلید دیگری که باعث می شود جهت چرخ گوشت تغییر کند دلیل استفاده از این کلید به این خاطر است که اگر گوشت داخل دستگاه به هر شکلی گیر کرد بتوان با تغییر جهت آن را از آن حالت خارج کرده تا فشاری روی موتور وارد نشود.

حتما در نظر داشته باشید قبل از اینکه قصد باز کردن چرخ گوشت را داشتید حتما آن را از پریز برق خارج کنید تا آسیبی به شما وارد نکند باید دقت کنید هر وسیله را باید در جای خود قرار دهید تا آسیبی به موتور و قطعات دیگر مانند حلزونی چرخ گوشت وارد نشود.

بهتر است بدانید این وسیله قبل از جنگ اول در کشور آلمان توسط آشپزی ناشناس ساخته شد و نحوه کار این وسیله به گونه ای بود که با چرخاندن دسته آن گوش را له و به شکل خمیری در می آورد بعداز جنگ جهانی دوم مخترعان آمریکایی تغییراتی اساسی رو چرخ گوشت اعمال کرده به این صورت که با استفاده از برق بتوان گوش را خرد و قابل استفاده کرد.

خرید فروش چرخ گوشت پارس خزر

چرخ گوشت یکی از مهم ترین وسیله برای در میان خانواده ها تبدیل شده است به همین دلیل در هنگام خرید چرخ گوشت باید دقت داشته باشید که با کیفیت ترین محصولات را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

چرخ گوشت باید دارای موتوری پر قدرت باشد تا گوشتهای سفت را بتواند به راحتی خورد کند توصیه می شود تیغه چرخ گوشت پارس خزر را هر سه ماه یکبار تیز کنید تا در هنگام استفاده فشار کمتری به موتور آن وارد شود.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی طی چند سال اخیر تجهیزاتی مثل چرخ گوشت پیشرفت خوبی پیدا کرده و باعث شده مصرف برق در آن به شدت کم شده و عمر قطعات آن افزایش پیدا کند.

در چرخ گوشت میله ای وجود دارد که کار هدایت گوشت را انجام می دهد و از همه مهم تر تیغ را به خوبی در جای خود نگهداری می کند.

فروش چرخ گوشت پارس خزر

شرکت تولیدی پارس خزر در 38 دسته محصولات تولیدی خود را با کیفیت و مرغوبیت مناسب ساخته و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند چرخ گوشت همه کاره پارس خزر جزو 38 محصول برتر ساخت این شرکت می باشد یکی از اقلام مهم و کاربردی در هر منزلی، چرخ گوشت می باشد.

خرید فروش چرخ گوشت پارس خزر

برای خرید دستگاه چرخ گوشت همه کاره از مراکز فروش چرخ گوشت پارس خزر بهتر است از نوع تولیدی داخلی استفاده نمود چرا که قطعات و تعمیرات آن براحتی انجام می شود اما هستند چه بسیار افرادی که گوشت و محصولات پروتئینی مورد نظر خود را بصورت چرخ شده آماده خریداری می کنند و اعتقادی به استفاده از چرخ گوشت خانگی ندارند و از نظر آنها این محصول فقط برای دکور و صرف هزینه ی اضافی می باشد.

حال چرخ گوشت مدل پارس خزر که از قدیمی ترین و با سابقه ترین برند ایرانی است که، توانسته است تولیدات خود را با کیفیت و موفقیت بیشتری طی سالها فعالیت به بازار ارائه کند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه