خرید فروش سرامیک آشپزخانه اصفهان

خرید فروش سرامیک آشپزخانه اصفهان

برای خرید کاشی و سرامیک شما باید به چند تا نکته توجه بفرماید نکته اول قیمت کاشی و سرامیک می باشد که حتما از مراکز فروش معتبر کاشی و سرامیک خرید خود را انجام دهید نکته دوم به برچسبهای که روی کاشی زده می شود دقت بفرمائید در روی این پرچسبها می توان به اطلاعاتی نظیر درجه، PEI، جذب آهن، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ زدن و چند رنگی پی برد.

درجه بالاترین درجه کاشی و سرامیک می باشید که قیمت بالاتری نسبت به سایر کاشی و سرامیک دارد این نوع محصول مخصوص  کف می باشند دومین مورد PEI که نشان دهنده  درجه ساییدگی کاشی و سرامیک است و مقاومت کاشی در برابر سائیدگی را نشان می دهد.

معمولا کاشی و سرامیک از جمله کاشی سرامیک گرانیتی از چندین جهات شبیه به هم هستند که در خیلی از موارد نمی توان تفاوت آنها را تشخیص داد ولی در واقعیت از چندین جهات تفاوتهای دارند که در ادامه مقاله سایت آراد برندیدنگ به آن می پردازیم.

خرید فروش سرامیک آشپزخانه اصفهان

به قطعه سنگ مصنوعی که طول و  عرض  آن باهم تفاوت دارند کاشی گفته می شود ضخامت این محصول چند میلی متر است و یک طرف کاشی، سمت سفالی آن می باشد و سمت دیگر قسمتی  است که سطح سیقلی و براق شده باشد کاشی محمولا برای مکانهای مختلفی نظیر  حمام، توالت و اشپزخانه کار برد دارد.

خرید سرامیک اصفهان

در گذشته کاشی و سرامیک را به طور دیگری می ساختند اما امروزه با استفاده از مواد اولیه آن را می سازند سپس آن را به مقداری زیادی حرارت می دهند و بعد از سرد شدن به طور مرتبی بسته بندی می کنند و حتی در هنگام حمل و نقل ممکن است تعدادی از این کاشی و سرامیکها بشکند و آسیب ببیند بنابراین اگر بسته بندی محصول به گونه ی مناسبی باشد کمترین خسارت ممکن به کاشی و سرامیک وارد می شود.

خرید فروش سرامیک آشپزخانه اصفهان

وقتی یک ساختمان در حال ساخت است معمولا آخرین مرحله کاشی و سرامیک منزل میباشد که معمولا وقتی به این مرحله می رسد مقدار هزینه ای که باقی می ماند بسیار کم است اما کاشی و سرامیک اصفهان با داشتن کیفیتی متفاوت توانسته در بسیاری از شهرهای ایران شهرت پیدا کند ضمن اینکه کیفیت آن باعث شده است تا خرید سرامیک اصفهان به یکی از اولویت های اصلی تاجران کشورهای مختلف منطقه ای باشد.

از کاشی و سرامیک برای مصارف زیادی استفاده میشود می توان به کاربردش در آشپزخانه های ایرانی اشاره نمود که مانع از چسبیدن لک و چربی به آن می شود و به راحتی قابل پاک کردن است یا در داخل سرویسهای بهداشتی و حمامها که در صورتی که کف و یا هر چیز دیگری در حمام ریخته شود به راحتی پاک خواهد شد  البته باید دقت شود که از سرامیکهای مرغوب خریداری شود تا در اثر ضربه دچار شکستگی نشوند و بتوانند مدت زمان طولانی دوام داشته باشند.

فروش سرامیک آشپزخانه

برای زیباسازی هر محیطی باید از مصالح مخصوص آن مثل کاشی و سرامیک استفاده نمود که فروش آنها در شهر اصفهان معمولا با قیمت کمتری انجام می گیرد.

خرید فروش سرامیک آشپزخانه اصفهان

کاشی و سرامیک های آشپزخانه دارای رنگهایی هستند که میتوان با تمام وسایل موجود در منزل آنها را ست نمود ولی معمولا از رنگهای سفید و کرم برای کاشی کاری استفاده می شود چون وقتی لکه ای روی آنها قرار بگیرد به راحتی مشخص می شود و می توان آن را از بین برد ضمن اینکه به راحتی می توان آنها را از مراکز فروش سرامیک آشپزخانه تهیه و خریداری نمود.

گاهی در بعضی از منازل دیده می شود که دیوار پذیرایی آنها تا نیمه سرامیک می باشد و کف منزل نیز به جای پارکت از سرامیک استفاده می کنند البته برای خانواده هایی که دارای کودک می باشند باید خیلی مراقب این قضیه باشند چون سرامیک لیز می باشد و باعث سر خوردن کودک می شود، بنابراین باید در چنین منازلی کل منزل با فرش پوشیده شود که چنین اتفاقاتی ایجاد نشود.

از کاشی معمولا فقط برای پوشش دیوارها استفاده می کنند و هرگز از آن برای پوشش کف استفاده نمی شود چون استحکام کمتری نسبت به سرامیک دارند و نسبت به سرامیک خیلی زودتر می شکنند و تردتر هستند و معمولا کوچک تر نیز می باشند معمولا در مکانهایی مانند آشپزخانه یا حمام که در مجاورت آب زیادی قرار دارند استفاده از کاشی خیلی جالب نمی باشد چون کاشی مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارد.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه