حلوا ارده سنتی زرقان

حلوا ارده سنتی زرقان

خیلی خوب و لازم است که بدانیم از اعلاترین، ناب ترین و البته خوشمزه ترین فرآورده های تولیدی حلوا ارده سنتی با طعمی بی نظیر در ایران ارده و حلوا ارده محلات استان مرکزی را با اعتماد به نفس کامل می شود نام برد که شما می توانید با داشتن طرز تهیه اصلی آن در منزل از درست کردن آن و خوشمزه بودن آن لذت ببرید.

مهم تر اینکه رنج قیمتی آنها با توجه به کیفیت مرغوبشان در بسته بندی‌های متفاوت و همینطور فله ای در مقایسه با برندهای رقابتی معروف بسیار استثنائی و مقرون به صرفه می باشد.

حلوا ارده سنتی زرقان

قیمت فرآورده های سنتی کنجدی محلات در تولیدی آراد برندینگ مانند مراکز تولیدی دیگر با قیمت روز مواد اولیه لازم جهت تولید رابطه صمیمی دارد و طبیعی است با افزایش نرخ مواد اولیه نرخ تولید هم بالا می رود، اما و اما به دلیل اینکه هدف نهایی و نیت خالصانه مرکز تولیدی ما امنیت خاطر و رضایت مشتریست، تلاش بر آن داریم که قیمت گذاری کالا را بر پایه سود کم قرار داده تا امکان خرید را برای همه اقشار جامعه و کل کشور و حتی خارج از کشور فراهم نماییم.

در هر نقطه از ایران یا خارج از ایران که باشید فقط کافیست که با ما در تماس باشید و ما برای رساندن سفارشات عمده و جزئی شما به نحو احسن در اسرع وقت تمام تلاشمان را خواهیم کرد بدون شک با مزه کردن محصولات سنتی ،خالص و بسیار لذیذ ما دیگر هیچ برند دیگری را خریداری و یا حتی امتحان هم نخواهید کرد.

حلوا ارده سنتی

یکی از این مراکز بزرگ تولیدی تجاری ما هستیم که خالصانه و مشتری محور آماده عرضه خدمات مستقیم عمده و جزئی در خدمت مشتریان ارجمندمان هستیم در این واحد تجاری تمام سعی ما بر این است که محصولات اصیل کنجدی را از کنجد ایرانی مخصوص منطقه شیراز که در بازار امروز مرغوبترین،شیرین ترین و روغنی ترین کنجد ایرانی محسوب می‌شود تهیه و تولید کنیم.

ارده به صورت مایع غلیظ،نرم،رقیق و کرم رنگ است(کنجد سفید) که طعم آن گس و مایل به تلخی است و پس از تفت دادن دانه های کنجد پوست کنده و آسیاب شدن آنها بدست می آید.این ماده غذایی که بسیار مقوی و مغذی هم است به همراه انواع شیره جات اعم از انگور،خرما،انجیر،۳شیره و غیره بسته به نوع مزاج و سلیقه شخصی و حتی با عسل هم سرو می شود که بسیار لذیذ و خوشمزه می شود.

حلوا ارده سنتی زرقان

می‌توان اینگونه گفت که این مواد خوراکی به شدت مقوی و خوش طعم متقاضیان خاص خودش را در تمام نقاط دنیا دارد و هر کسی در رده دوستداران ارده یا حلوا ارده سنتی و حتی دیگر محصولات دانه روغنی کنجد ارزشمند باشد قطعاً در صدد تهیه و خرید آنها از مراکز تولید و فروشگاههای معتبر و شناخته شده بر می آید و برای طول عمر بیشتر،سلامت و ایمنی کل بدن و افزایش قدرت جسمانی خود این هزینه سودمند را هر چه قدر هم که باشد متحمل می شود.

ارده یا حلوا ارده غالباً در وعده صبحانه به عنوان یک ماده غذایی فوق العاده انرژی زا و سرشار از ویتامین جایگاه خاص و دلنشین خودشان را دارند و حتی در میان وعده هم مورد استفاده قرار می گیرند که البته و صد در صد یک وعده کامل و مقوی غذایی هم به شمار می روند.

حلوا ارده زرقان

یکی از اقداماتی که در پروسه تولید آن از روش های امروزی بهره گرفته می شود، تهیه حلوا ارده از کنجد سفید صنعتی می باشد که از این نظر مجموعه ما نسبت به انجام آن استاندارد های خاصی را لحاظ نموده است. در این بخش قادر هستیم تا نسبت به شیوه تولید حلوا ارده صنعتی نکات حائز اهمیتی را مطرح نماییم تا شما بتوانید نسبت به انتخاب این محصول اطمینان خاطری را به دست بیاورید.

در ابتدا شکر را تحت تاثیر حرارات بالایی قرار می دهند و در ادامه به آن اسید سیتریک می افزایند.

دانه های کنجد را تحت دمای نسبتا بالایی حرارت داده و به یک حالت خمیری تبدیل می نمایند.

محلول آماده شده را با افزودن فروکتوز به یک شربت تبدیل می نمایند.

شیره های تولید شده را در ظرف های فلزی بزرگی وارد نموده

و سپس با پرداخت آنها در این دیگ ها و اضافه نمودن مواد طعم دهنده حلوا ارده ای به صورت رشته رشته در آمده و محصول با کیفیتی تولید می شود.

حلوا ارده سنتی زرقان

یکی از دیرینه ترین محصولاتی که در سفره ما ایرانیان مورد استقبال قرار گرفته است، حلوا ارده زرقان می باشد که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل گشته است. مجموعه ما در تهیه این محصول خوش طعم یعنی حلوا ارده زرقان از شیره انگور و خرمای اصل و مرغوبی استفاده نموده است و از این نظر شما اطمینان خاطری را در مورد نوع شیرینی طبیعی آن به دست خواهید آورد.

از طرفی در پروسه تولید این محصول از هیچ نوع مواد شیمیایی بهره نگرفته شده و همچنین استاندارد های خاصی نیز در شیوه تولید آن مد نظر قرار داده شده است.

Loading

4.8/5 - (6 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه