ثروت بیکرانم را با محصول برنج به دست آوردم

ثروت بیکرانم را با محصول برنج به دست آوردم

مردم همان قدر که به دنبال پولدار شدن هستند از تغییر فرار میکنند و مشکل دقیقا همینجا است؛ زیرا آنها میخواهند بدون هیچ تغییری در سبک، مدل و نوع زندگی خود یک زندگی جدید و پر از پول و ثروت بسازند. به همین دلیل است که افراد زیادی در راه کسب ثروت و پولدار شدن شکست می خورند. من فهمیدم برای رشد و پیشرفت باید تغییر کنم و به دنبال هدف باشم و تصمیم گرفتم وارد دنیای تجارت شوم و با محصول برنج به ثروت رسیدم.

برنج صدری

در ایران برنج صدری در استانهای مختلف از شمال کشور گرفته تا جنوب کشت می شود که از میان آنها استان مازندران رتبه اول در میزان تولید برنج کسب نموده و رتبه دوم را استان گیلان به خود اختصاص داده است.

از دیگر ارقام برنج طارم محلی یا سنگ طارم بی نام در شهرهای آمل، نور، جویبار، محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر، از ارقام فجر، شیرودی، خزر، ندا در شهرهای ساری، بابل، نکا، بهشهر، آمل کشت می شود.

این پایان ماجرا نیست در استان اصفهان برنجی با برند لنجان و در استان خوزستان برنج دانه کوتاه عنبربو به خاطر عطر خوبی که دارد به عنبربو معروف شده که بار اول در ایلام به کشت رسید.

ثروت بیکرانم را با محصول برنج به دست آوردم

برنج کامفیروزی مهرشاد

بهترین برنج که در اکثر سفره های ما ایرانیها یافت می شود برنج کامفیروزی مهرشاد است که به طور ناگهانی توسط یکی از کشاورزان زحمتکش گیلانی کشف شده است.

به عنوان مثال این برنج به دو گروه گرم و سرد تقسیم شده است گروهی که حالت دانه های آن کوتاه و تپل تری دارند از نوع گرم است زودتر از نوع سرد برداشت می شود اما نوع سرد دانه های آن حالت چرب و بلندی دارد و نسبت به نوع گرم خوش بو تر و دیرتر برداشت می شود.

برخلاف تصورات مردم برنج مهرشاد از نژاد یا بذر متفاوتی کشت نمی‌شود بلکه فقط در طی فرآیند تولید برنج سفید یکسری تغییرات روی آن انجام شده و دانه ها حالت تیره به خود می گیرند و در زمان پخت بوی دود می دهد که عطر جالبی دارد.

ثروت بیکرانم را با محصول برنج به دست آوردم

برنج تایلندی در تایلند

برنج تایلندی در تایلند از جمله برنج های بسیار لذیذ است که افراد زیادی مایل به استفاده از آن هستد.

لازم به ذکر است بدانید که برنج تایلندی نیز همچون سایر برنج‌ های موجود در سطح کشور ما نظیر برنج ایرانی دارای انواع مختلفی می باشد.

که هر کدام با توجه به شرایط خاص و منحصر به فرد خود تهیه و تولید شده اند.

باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که برخلاف تصور بسیاری از عموم برنج تایلندی خوش طعم دارای نمونه های بسیار با کیفیت می باشد.

که در صورت روش پخت مناسب و استاندارد نه تنها تأثیرات منفی بر روی سلامتی افراد بر جای نمی گذارد.

ثروت بیکرانم را با محصول برنج به دست آوردم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه