بهترین ارثیه را به فرزندانتان هدیه کنید

بهترین ارثیه را به فرزندانتان هدیه کنید

هر انسانی یک ارث با ارزش به جا می گذارد ولی بهترین ارثیه ثروت می باشد که شما می توانید با فعالیت در زمینه روپوش و دستکش بیمارستانی علاوه بر زندگی مرفه برای آیندگان نیز رفاه کامل را تامین کنید.

پارچه روپوش بیمارستانی

در صنعت درمان و بهداشت پارچه روپوش بیمارستانی پزشکی مدل دار بلند جلو بسته یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ترجیحا دارای رنگ سفید است. از جمله ملزومات در پیشگیری از انتشار آلودگیها در محیط می باشد که در واقع نقش حفاظت را برای شخص ایفا می کند.

Capture8-40

واحد سرنگ انسولین

یکی از مهمترین داروهای مصرفی در افراد مبتلا به دیابت انسولین است که با سرنگهای ۱۰۰ واحدی یا ۵۰ واحدی به صورت چند سی سی مصرف می گردد. با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از سرنگ انسولین ساده واحد سرنگ انسولین این روزها بازار داخلی کشور با حداکثر توان تولیدی خود اقدام به عرضه این تجهیزات نموده است که واجد تمام استانداردهای بین المللی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

2-126

حراج دستکش لاتکس

یکی از محصولاتی که بیشتر در بیمارستانها کاربرد دارد دستکش لاتکس می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب این محصولی که ما بصورت باکیفیت در معرض فروش قرار دادیم را از ما خرید کنید و از حراج دستکش لاتکس استفاده کنید.

mceu_59534693211666527714930

 

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه