برای موفقیت باید با قوی ترین موتور ثروت تغییر کرد

برای موفقیت باید با قوی ترین موتور ثروت تغییر کرد

اگر هنوز احساس می‌کنید عشق و رویای خود را پیدا نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و برای رسیدن به رویاهاتون تلاش کنید همانند من که با انتخاب حوضه بطری توانستم هم به سلامت کره زمین کمک کنم و هم تجارتی پردرامد را برای خودم ایجاد کنم و حالا مفتخرم تا بعضی از مدل هارا با شما به اشتراک بزارم.

بطری نوشابه

تحقیقات اخیری که بطری نوشابه صورت گرفته نشان می‌دهد که نوشیدنی‌های شیرین عامل به طور مستقیم مرگ ناشی از بیماری های بسیار خطرناکی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و سرطان محسوب می‌شود.

آمار نشان می‌دهد که مرگ ناشی از آن، به اندازه آنفلوآنزا وسعت دارد و بسیار و به شدت و خطرناک و مضر است و در نوشیدن این نوشیدنی باید خیلی خیلی محتاط بود.

نکته جالب همین بود که شرکت کوکاکولا همچین شرایط عجیب و در عین حال جالبی برای کسانی که فرمول ساحت این نوشابه را می‌دانند گذاشته تا در تحت هیچ شرایطی این فرمول ساخت و رمز و راز آن از بین نرود، البته که این راه حلی با امنیتی بالا و مطمئن به شمار نمی رود و قطعا شرایط دیگری هم این شرکت دارد.

نکته جالب در این مورد این است که نوشابه های پپسی و کوکاکولا که‌ کشور موجود است و بر سر انتخاب هر کدام دعواست و کلی بحث و مشاجره پشت این دو محصول چه بطری و چه قوطی و چه نوشابه خانواده و غیر خانواده است هر دو نوشابه چه پپسی‌و چه کوکاکولا در یک شرکت بطری و قوطی هایشان پر می شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (15).jpg

بطری پلاستیکی

قیمت بطری پلاستیکی بر اساس کارایی و کاربرد آن تعیین شده و معمولاً کیفیت و قیمت این محصولات با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند در نتیجه محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند قیمت بیشتری دارند و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید این محصولات را متحمل شوید بطریهای پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه گوناگون و در جنسهای مختلفی تهیه و تولید می شوند و نوع مواد اولیه در زمان تولید این محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شفافیت بالای بطریهای پلاستیکی موجب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصولات داشته باشند این بطری فانتزی علاوه بر آن که مورد استفاده در بازار داخلی بوده، حجم زیادی از آنها به دیگر کشورها صادر می شود و صادرات این محصول تاثیرات بسیار خوبی در رشد اقتصاد کشور دارد.

صادرات این محصول ملزم به رعایت قوانین و مقررات خاصی بوده و صادرکنندگان تمامی قوانین و مقررات را در این زمان صادرات رعایت می‌ کنند و می‌ توانند به راحتی سبب تامین نیاز مشتریان و خریداران شوند آن چه که در نگاه اول موجب جذب نظر مشتری و خریدار در بازار داخلی و بازار بین المللی می‌ شود، کیفیت محصول است.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (16).jpg

بطری پت ضایعات

در حال حاضر بطری پت ضایعات هم تولید می‌شوند که در آنها بسته بندی ادویه قرار می‌گیرد بطریهای پت که در اندازه های کوچک طراحی شده اند و ادویه ها با طعمهای مختلف در آن جای دارند. همین طور می توانیم به بطریهای پت ۱ لیتری که در آن که درآنها نوشابه و یا آب معدنی ریخته می شود.

البته بطریهای پت ۵ لیتری هم نیز موجود هستند که برای مصارف صنعتی و یا غیره استفاده می شوند مانند کاربردهای که برای بسته بندی مثلا مایع ظرفشویی پنج لیتری و غیره دارند می توان نام برد.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (17).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه