برای رهایی از فقر کسب و کارم را رونق دادم

حس کن زندگیت پر از رونق و برکت است شاد باش و با حس قلبی شاد بودن شکر خدا کن تا کامیاب شوی. من با یاری خدا بود که توانستم از فقر رهایی یافته و صاحب کسب و کار پر رونقی در تجارت شوم.

الیاف پلی استر بازیافتی

همان طور که از نامش پیداست الیاف پلی استر بازیافتی جزو محصولات بازیافتی است که بدون این که از کیفیت محصول کاسته شود بازیافت می شود.

امروزه از الیاف پلی استر در صنایع مختلف از جمله صنعت ریسندگی و نساجی استفاده های زیادی می شود.

لذا شرکت تولید کننده این الیاف با استفاده از الیاف صد درصد طبیعی طی فرایندهای مختلف توانسته این محصول عمده را به روش بازیافت تبدیل کند.

شایان ذکر است از جمله محصولاتی که در بازیافت الیاف پلی استر بدست می آیند می توان به بطریهای پت اشاره کرد که توسط شرکتهای تولیدی پلیمری به بطریهای نو و نیز جدید تبدیل می شوند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (14).jpg

الیاف پلی استر خام

کاربرد فراوان الیاف پلی استر خام و کیفیت فوق العاده آن باعث شده‌ است که‌ صنایع مختلف نساجی به سراغ آن بروند.

یکی از انواع الیاف مصنوعی که بخش زیادی از بازار را به‌ خود اختصاص داده است پلی استر می باشد.

فرآیند تولید این محصول به‌ گونه ای است که پلیمر ذوب‌ شده‌ توسط دستگاه های مجهز روزنه دار به رشته های باریکی در می آیند و سپس‌ با عواملی همچون خنک سازی، حرارتی و کششی به الیاف پلی استر تبدیل می شوند.

پلیمر اغلب از تجزیه و بازیافت مواد دور ریختنی مانند بطری ها و دیگر اجرام پلاستیکی بدست می آید.

از پلی استر خام در صنعت موکت سازی، پارچه، عروسک سازی، کالای خواب، ایزوگام و هزاران نمونه دیگر استفاده می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (15).jpg

الیاف پلی استر در ایران

الیاف پلی استر در ایران به خاطر ویژگیهای بسیار زیادی که دارد و همچنین کاربرد اساسی در صنعت نساجی دارد همواره از انواع آن استفاده می کنند.

پلی استر مقاومت بسیار بالایی در برابر چین و چروک دارد به همین منظور در لباسها از آن استفاده زیادی می شود و با رطوبت پایینی که دارد خواهان زبادی به همراه دارد.

الیاف پلی استر به دو گروه درجه یک و درجه دو تقسیم بندی می شود که درجه یک برای پوشاک استفاده می شود و از نخ درجه دو برای موارد صنعتی مثل گونی، تایر و غیره استفاده می شود.

از مقاومت کششی بالایی برخوردار است به همین خاطر در اندازه های مختلف و با هر نوع دوخت می توانید از آن استفاده نمایید و از آن بهره ببرید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (16).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه