برای ثروتمند شدن رویاهاتو عملی کن

وقتی تصمیم گرفتم به رویا هایم برسم همیشه به خودم می گفتم باید رویای بزرگی داشته باشی و سخت کار کنی موفقیت همین نزدیکیاست یادت نره خدای که رویایی رو تو سرت میاره راه رسیدن بهش رو هم برات هموار میکنه فقط تلاش کن و ایمان داشته باش. و دقیقا هم همینطور شد. الان که به رویایم که تاجر شدن بود رسیدم به درجه ای از ثروت و منزلت رسیدم که همه انگشت به دهان می مانند.

سرعت گیر 33*90

سرعت گیر 33*90 در مدل های لاستیکی تولید شده و از بهترین انواع سرعت گیرها جهت نصب در مناطق جاده ای و خیابانی محسوب می شود.

چرا که این سرعت گیرها نصب و راحت و آسانی داشته و هیچ گونه آسیب و صدمه ای به خودروهایی که از آن عبور می کنند وارد نمی نماید.

این سرعت گیرها به دلیل جنس لاستیکی و همچنین شیارهایی که بر روی سطح خود دارند از لغزندگی تایر خودرو پیشگیری می نمایند، لذا در مناطق برفی و بارانی بسیار پرکاربرد هستند.

جهت دید بهتر راننده و تشخیص این سرعت گیرها بر روی آن علائمی معمولا به رنگ زرد یا قرمز نصب شده است‌‌.

برای ثروتمند شدن رویاهاتو عملی کن

سرعت گیر خیابانی

همانطور که می دانید سرعت گیر خیابانی نوعی وسیله ترافیکی است که نقش عمده ای در کاهش تصادفات جاده ای و رانندگی های خطرناک در نقاط شهری دارد.

سرعت گیرها در انواع مختلف و ابعاد استانداردی ساخته شده و بیشتر در معابر شهری و نقاطی که تردد در آنجا زیاد است نصب می شوند.

این سرعت گیرها دارای علائمی هستند که راننده بتواند آن را از راه دور تشخیص داده تا قبل از رسیدن به مانع سرعت خود را کاهش دهد.

برای ثروتمند شدن رویاهاتو عملی کن

سرعت گیر جاده ای

طراحی سرعت گیر جاده ای به گونه‌ ای است که هنگام ترمز کردن وسیله نقلیه به سرعت متوقف می شود.

این محصول انعطاف پذیری لازم را داشته و در برابر نور آفتاب تغییر شکل نمی دهد و در دماهای مختلف حداکثر کیفیت و کارایی را دارد.

سرعت گیر یکی از بهترین وسایل برای کاهش سرعت می باشد که در وسط جاده ها نصب می شود و از  خواص سرعت گیر پلاستیکی می توان در آرام کردن سرعت ماشینها و ایمن سازی جاده ها نیز نام برد.

سرعت گیرها ارتفاع نسبتا کمی دارند و به همین علت به راحتی در مسیر وسایل نقلیه نصب می شوند و مشکلی ایجاد نمی کند. وظیفه اصلی سرعت گیر کم کردن و یا توقف کامل خودروها می باشد که عموما در محلهایی نصب می شود که سرعت خودروها زیاد است.

برای ثروتمند شدن رویاهاتو عملی کن

.

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه