با کنجد در دریای ثروت شنا کردم

با کنجد در دریای ثروت شنا کردم

گمان میکردم کسی که ثروتی و یا دارایی دارد یا گنجی یافته و یا پدر پولداری داشته البته این باور برای قبل از این بود که در زمینه کنجد شروع به فعالیت کنم ولی حال با شروع تجارت خود در حوزه کنجد به ثروتی که آرزوی کودکی ام بود رسیدم و علاوه بر آن توانستم به چند موسسه خیره کمک بکنم.

کنجد ارده

امروزه که استفاده کردن از کنجد ارده به میزان زیادی رشد داشته است یکی از مواد اولیه ای که برای ارده گیری مورد استفاده قرار می گیرد کنجد ارده گیری می باشد که می تواند برای کسانی که به فروش ارده کنجد می پردازند بسیار مناسب باشد.

استفاده از کنجد ارده گیری به آسانی صورت گرفته و فقط کافیست با استفاده از بهترین انواع آن به تولید با کیفیت ترین ارده کنجد بپردازید، گفتنی است که با کنجد ارده گیری می توانید در مغازه خود به تولید این محصول پرداخته و به فروش برسانید.

همچنین از کنجد ارده گیری می توانید در تعداد بالا خریداری کرده و با فروش ارده کنجد در تعداد بسته بندیهای بالا به کسب درآمد پرداخته و کارخانه فروش ارده کنجد خود را داشته باشید.

البته نباید فراموش شود که خود ارده کنجد دارای ویتامین و مواد معدنی بسیار زیادی مانند آهن بوده که برای سلامتی همچنین برای کسانی که از بیماری کم خونی رنج می برند بسیار مفید می باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (22).jpg

کنجد سیاه

از قدیمی ترین ادویه های پرکاربرد که همه ما آن را با نان سنگک می شناسیم و دارای خواص فوق العاده برای بدن می باشد کنجد سیاه نام دارد که نوع محلی و ارگانیک آن به طور ویژه دارای 11 خواصیت درمانی بوده که در طب سنتی اسلامی نیز به آنها به کررات اشاره شده است.

انواع کنجد در طبیعت یافت می شود که رنگهای سیاه، سفید و قهوه ای داشته و همه آنها دارای خواص بی نظیری می باشند که در این میان کنجد سیاه بیشتر از موارد دیگر خواص درمانی و مفیدی دارد.

امروزه به دلیل مطرح شدن خاصیت این نوع از محصولات در سراسر جهان از کنجد سیاه در غذاهای مختلف و به عنوان چاشنی و یا ادویه استفاده می شود و مهمترین خواص آن ضد پیری و بازگشت نیروی جوانی می باشد که با استفاده از این محصول بسیاری از داروهای توان بخشی جنسی و جسمی نیز ساخته می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (23).jpg

کنجد پوست کنده

یکی دیگر از انواع کنجد را می توان کنجد پوست کنده نامید که این نوع از کنجد نیز دارای خواص بسیاری می باشد خاصیتی مانند این که با مصرف این ماده خوراکی می توانید تا حد زیادی از ابتلا به دیابت جلو گیری کنید.

همان طور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد امروزه به دلیل رژیمهای غذایی نا سالم انسانها به بیماریهایی مانند فشار خون و دیابت دچار می شوند و باید برای درمان این بیماریها تا پین عمر داروهایی را مصرف کنند که این داروها نیز دارای عوارض بسیاری می باشند و گاها خود باعث بروز بیماریهایی می شوند اما شما تنها با مصرف مقدار کمی از کنجر به صورت روزانه می توانید از این خطر جلو گیری کنید و زندگی سالم تری داشته باشید.

در واقع این محصول به دلیل غنی بودن از مواد مغذی بسیار عالی می تواند یه شما در داشتن بدنی سالم بسیار کمک کند اما شما برای تجربه این سلامتی نیاز دارید تا این محصول را از محلی مطمئن خریداری کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (24).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه