با کسب و کار جدید زندگیمو تغییر دادم

با کسب و کار جدید زندگیمو تغییر دادم

هر آدمی دوست دارد کسب و کار موفقی راه‌اندازی کند تا پول دربیاورد یا پس‌اندازهایش را در جایی خرج کند تا بتواند پول بیشتری پس انداز کند. من هم از این قاعده دور نبودم و در حوزه سرامیک شروع به فعالیت کردم و خدارو شکر به سود خوبی هم رسیدم.

سرامیک سه بعدی

زیبایی چشم نواز و همچنین مدلهای مختلف سرامیک سه بعدی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته نصب سرامیک سه بعدی روشهای متفاوتی دارد، برای نصب کاشی بین کابینتی سه بعدی ابتدا باید مکان مورد نظر را انتخاب کنید سپس به طور دقیق عرض و طول آن را اندازه گیری کنید، بعد با توجه به سایز اندازه گیری شده طرح مورد نظر طراحی شد و سرامیک ساخته می شود. پس از اتمام مرحله طراحی و ساخته شدن سرامیک مرحله زیر سازی برای نصب انجام می شود و کاشیکار سرامیکها را بر روی لعاب قرار می دهند، ترتیب چیدمان سرامیکهای سه بعدی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با کوچیکترین جابه جایی، ممکن است تصویر به هم بریزد و شکل نهایی بدست آمده مانند طرح اولیه نباشد که در این صورت جلوه زشتی به سرامیک می دهد.

با کسب و کار جدید زندگیمو تغییر دادم

سرامیک ایرانی

کاشی‌های سرامیک ایرانی بدون لعاب مانند کاشی‌های سنتی سالتیلو وجود دارند. برای محافظت از سطح آنها در برابر مایعات و لکه ها باید آب بندی شوند و با انواع کاشی ها، دوغاب بین کاشی ها مستعد رطوبت و لکه است و برای محافظت باید به طور مرتب آب بندی شود.

کاشی و سرامیک در برابر آسیب های فیزیکی بسیار مقاوم است اما ترک خوردگی می تواند به دلیل نصب نامناسب یا مشکلات در زیرسازی کاشی باشد و اگر کف به خوبی نگهداری شود، نصب با کیفیت می تواند صدها سال دوام بیاورد.

اگر یک کاشی به دلیل ضربه شدید ترک بخورد، فرآیند تعویض کاشی نسبتاً ساده است و تکنیک‌های ساخت مدرن به تولیدکنندگان سرامیک اجازه می‌دهد تا موادی بسازند که می‌توانند به روش‌های متعدد چاپ یا برجسته شوند.

با کسب و کار جدید زندگیمو تغییر دادم

سرامیک بین کابینتی سفید طلایی

کاشی ها و سرامیک بین کابینتی سفید طلایی در مدل ها و رنگهای مختلفی موجود می باشد لذا سعی کنید از رنگهایی استفاده کنید که ملایم باشد و همچنین کاشیهای طرح دار و رنگارنگ نیز گزینه بسیار خوبی می باشد.

جالب است بدانید که کاشیهای براق و روشن محیط را بزرگ تر و روشن تر می کند که جلوه خاص به فضا می‌دهد اما کاشیهای تیره محیط آشپزخانه را شیک تر و مدرن تر می کند.

لذا بهتر است اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است از نوع روشن و براق آن استفاده کنید و همچنین برای نصب آن در آشپزخانه های که سقف کوتاهی دارند کاشیها را به صورت عمودی نصب کنید.

کاشی سرامیکی بین کابینتی محصول ضد آب است و همچنین از دیوار شما در برابر رطوبت، شعله اجاق گاز، محافظت می کند این نوع کاشی سرامیک با تابش مستقیم نور خورشید نیز رنگ آن تغییر نمی کند و کیفیت خود را از دست نمی دهد و همچنین اگر در تماس با حرارت بالا قرار بگیرد ذوب نمی شود و مواد سمی از آن متصاعد نمی شود.

با کسب و کار جدید زندگیمو تغییر دادم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه