با چند تکنیک زندگیتو متحول کن

با چند تکنیک زندگیتو متحول کن

آلفای ذهنی یکی از بی‌نظیرترین قدرت هایی است که خداوند به اشرف مخلوقاتش، یعنی انسان ها عطا کرده است که با کمک آن هم می‌تواند قانون جذب را تحت تسلط خود بگیرد هم می‌تواند انواع مشکلات روحی و روانی خود را درمان کند.

خرما اهواز

یکی از روشهایی که با استفاده از آن می توان درخت خرما را در شهری مانند اهواز کاشت با استفاده از هسته خرما آن می باشد. برای این که درخت خرما اهواز را با هسته بکارید باید در ابتدا هسته ها را جدا کنید و خوب بشورید و داخل آب قرار دهید و باید آب آن را روزانه عوض کنید و در مرحله ی بعد هسته ها را در یک پارچه گذاشته تا خشک شوند.

با چند تکنیک زندگیتو متحول کن

قیمت بطری آب معدنی

قیمت عمده هر محصول بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت تک آن می باشد، برای خرید بطری پت رنگی هم بهتر است خریدی عمده داشته باشید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید. بهتر است بدانید بطریها در چند نوع شیشه ای، پلاستیکی و فلزی وجود دارند که قیمت بطری آب معدنی بسیار ارزانتر از انواع دیگر است.

با چند تکنیک زندگیتو متحول کن

ایزوگام مایع بی رنگ

یکی دیگر از ویژگیهای عالی عایق رطوبتی و ایزوگام مایع بی رنگ می توان به این موضوع اشاره داشت که تمامی سطوحی که احتیاج به آب بندی یا عایق کاری دارند مثل سطوح فلزی، بتنی، آجری، آسفالت، ایزوگام و غیره که به راحتی می توان آنها را عایق کرد.

با چند تکنیک زندگیتو متحول کن

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه