با عینک راه ثروتمند شدن را پیدا کردم

با عینک راه ثروتمند شدن را پیدا کردم

در شرایطی قرار داشتم که باید راه مناسبی برای آینده ام پیدا می کردم تا بتوانم از طریق آن زندگی که آرزو داشتم را برای خودم و خانواده ام بسازم. در این شرایط بود که کسب و کار عینک بوسیله یکی از دوستانم به من پیشنهاد شدم و توانستم در آن موفقیتهای زیادی بدست آورم. امروزه انواع گوناگونی از عینک وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنم.

عینک آفتابی پلاریزه

نور خورشید می تواند در جهات مختلف، جذب یا منعکس شود. نور خورشید که از سطوح افقی مانند آب، زمین یا کاپوت خودرو بیرون می زند، معمولا در جهت افقی مشابه بازتاب می شود. عینک آفتابی پلاریزه با عدسی های پلاریزه دارای یک فیلتر چند لایه است که اجازه می دهد تنها نور با جهت عمودی از آن عبور کند. این امر، نور افقی را مسدود می کند به طوری که تابش خیره کننده تقریبا از بین می رود.

رایج ترین رنگ عدسی های پلاریزه، خاکستری و قهوه ای است. با این حال، بسته به سازنده، بسیاری از رنگ های دیگر ممکن است موجود باشد. رنگ سبز، زرد یا ملانین نیز رنگ های بسیار محبوبی هستند.

عینک آفتابی برای مشاهده صفحه نمایش در مکانهایی مانند پمپ بنزینها، دستگاه های خودپرداز، صفحه های ال سی ی و سایر موارد مشابه این نوع دستگاه ها چون کیفیت دید تصویر را پایین می آورند توصیه نمی شوند و بسیاری از مشاغل مانند خلبانها هم نمی توانند با داشتن ویژگیهای این محصولات و به جهت استفاده مداوم از صفحه های هواپیما از این محصولات بهره ببرند.

.

با عینک راه ثروتمند شدن را پیدا کردم

.

عینک آفتابی

عینک آفتابی استاندارد باید UV400 داشته باشد و در افرادی که چشم های ضعیفی ندارند باید نوری بین 10 تا 30 درصد از چشم آنها عبور کند.

بیشترین تابش اشعه یووی خورشد بین ساعات 10 صیح تا 14 بعدازظهر است، بنابراین باید برای جلوگیری از ورود این اشعه به چشم از عینک آفتابی استفاده کرد. هر چه عینک آفتابی تیره تر باشد نور کمتری از چشم عبور خواهد کرد. وی ادامه داد: توصیه میشود عینکهای افتابی از مراکز معتبر تهیه شود چرا که خرید عینک آفتابی از دستفروشان تنها موجب آسیب رسیدن به چشمها میشود .

یـک عیـنـک دودی ارزان قیـمت و بی کیفیت مـعمـولا مـزایای فـوق را در اختیار شما قرار نمی دهـند بـلکه تنها از شدت نور می کاهد ولی اشعه ماوراء بنفش را حذف نمی کنـد. از ایـن رو عـنـبـیــه چـشمـان بـواسطـه کـاهش شـدت نـور منبسط تـر و بازتر شده و اجازه می دهد اشـعـه مـاوراء بنـفـش بیـشتری به آنها برسد که سبب آسیب به شبکیه چشم و در پی آن ابتلا به آب مروارید و حتی سرطان چشم می گردد.

.

با عینک راه ثروتمند شدن را پیدا کردم

عینک آفتابی اوگامورل

این سبک عینک یعنی عینک آفتابی اوگامورل به دلیل طراحی اسپرت خود برای تمام سنین، آقایان، بانوان و با هر تیپ شخصیتی و هر استایلی که دارید، گزینه بسیار مناسبی می باشد. از دیگر ویژگی استفاده از این عینک آفتابی می توان به استفاده در تمام شرایط از جمله پیاده روی، ورزش، رانندگی، مسافرت و روزمره اشاره کرد؛ عینک آفتابی با دسته و فریم کائوچویی برای افرادی که به عینک با فریم فلزی حساسیت دارند، گزینه مناسبی می باشد.

برند اوگا فرانسوی یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان عینک آفتابی اوگا مورل مدل 7872 و عینک های طبی می باشد که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا در میان مردم جهان مخصوصا ایرانیان جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند

.

با عینک راه ثروتمند شدن را پیدا کردم

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه