با راه اندازی کسب و کار ساده میلیاردر شدم

با راه اندازی کسب و کار ساده میلیاردر شدم

تنها چند قدم تا میلیاردر شدن فاصله دارید و مهم ترین گام این است که حوزه فعالیت پردرآمد و پولساز انتخاب کنید تا تلاش های شما در کوتاه ترین زمان نتیجه مطلوب را بگیرد، یکی از حوزه های بسیار پردرآمد تولید کالباس است و در ادامه به معرفی بیشتر این نوع محصولات خواهیم پرداخت.

کالباس قارچ

همانطور که مستحضر هستید کالباس قارچ و مرغ به صورت خانگی نیز تهیه می شود که می توان گیاهی و دودی آن را درست کرد و از طعم خوشمزه و بی نظیر آن لذت برد چرا که افراد از آنها بسیار مصرف می نمایند و از مزایا و خواص آن بهره مند می شوند.

همچنین یکی از خوشمزه ترین و ارزشمندترین غذاهایی که افراد از آن مصرف می نمایند، کالباس و فلافل خانگی می باشد که هیچ رده ی سنی ندارد و می توان از به عنوان میان وعده و یا وعده ی کامل غذایی استفاده نمود چرا که سرشار از مواد مغذی است.

لازم به ذکر است که این محصول را می توان با قارچ و گوشت مرغ ترکیب نمود و یک غذای فوق العاده ی خانگی را ترتیب داد زیرا این ترکیبات بسیار خوشمزه و برای سلامتی مفید می باشند که افراد سعی بر این دارند از آن در وعده های غذایی خود به صورت منظم قرار دهند و استفاده کنند.

با راه اندازی کسب و کار ساده میلیاردر شدم

کالباس گوشت

یکی از دلایلی که بازار فروش کالباس گوشت و سوسیس آلمانی را بسیار پر رونق کرده است افزایش تقاضا از سمت بازارهای داخلی و خارجی بوده است در واقع این محصول از آن جایی که درصد گوشت بالا و فواید زیادی دارد اغلب در حجمهای بالا به کشورهای دیگر در بهترین بسته بندی صادر می شود. امروزه خرید و فروش کالباس گوشت به شکل مستقیم از همه لحاظ مقرون به صرفه است و این روش از بهترین و سریع ترین روشهای عرضه به شمار می رود چرا که فروشنده راحت می تواند از طریق فضای مجازی خریدار محصولات خود را پیدا کرده و آنها را با دریافت سود مکفی به فروش برساند.

در این زمینه سایت مجموعه ما فعالیت گسترده ای دارد؛ شما می توانید از طریق فرمهای ارائه شده در انتهای مطلب با کارشناسان ما تماس گرفته و تمام اطلاعات کالباس گوشت را به طور مستقیم دریافت نمایید خوشبختانه تا به امروز تمامی مشتریان از نحوه ی فروش ما رضایت کامل را داشته اند شما هم با یک بار خرید، ترغیب به خرید مجدد خواهید شد. این مجموعه با داشتن سالها تجربه و کسب موفقیتهای پی در پی توانسته بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص دهد و سهم بزرگی در روند صادرات کالباس گوشت داشته باشد.

با راه اندازی کسب و کار ساده میلیاردر شدم

کالباس خشک

این نوع کالباس ها برخلاف مارتادلا و لیونر که میسک شده هستند از گوشت قرمز، مرغ و بوقلمون به اصطلاح نمایشی استفاده می شود. به آن علت نمایشی گفته می شود که می توان تکه های گوشت را در کالباس خشک دید. گوشت نمایشی، گوشتی است که به مدت ۲۴ ساعت در سردخانه در دمای یک درجه سانتی گراد در ادویه طبیعی خوابانده می شود. کالباس خشک هم ۶۰ درصد کالباس دارد. این کالباس هم برای خود انواع مختلفی دارد مثلا کالباس پپرونی، ممتاز و تنوری از انواع آن شامل می شود.

کالباس یا به زبان فارسی عصیب، نقانق و جگرآکند به طور کلی از گوشت گاو، بره و گوساله تهیه می شود. بعضی از کالباس ها با مخلوط چند نوع گوشت مختلف تهیه می شوند. برای مزه دار کردن این فرآورده گوشتی معمولا از موادی مانند سیر، خلال بادام، زیتون و پسته استفاده می شود.

با راه اندازی کسب و کار ساده میلیاردر شدم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه