با دستکش موفقیت رو تو دستات بگیر

اگر می خواهید آینده خوبی انتظار شما را بکشد پس باید مسیر درستی از زندگی را برای خود انتخاب کنید ما برای اینکه شما بتوانید زندگی راحتی داشته باشید کاری پرسود را به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت در زمینه ی انواع دستکش یکی از حیطه ی های کاری و مورد توجه امروزه می باشد که در ادامه به برسی بیشتر آن میپردازیم.

دستکش نخی مشکی

از دستکش های سبک و راحت، دستکش نخی مشکی است که به دلیل رنگ خاص و جنس مرغوب در مکان های مختلف قابل استفاده است از بهترین نوع دستکش که در موارد مختلف به کار می رود دستکش نخی مشکی است که از بهترین نوع نخ تدارک دیده می شود.

این محصول دارای کارایی بسیار خوبی است و یکی از راحت ترین و سبک ترین نوع دستکش به شمار می آید که جنسی مرغوب و مقاوم دارد انواع این نوع دستکش در ضخامت متفاوت تولید می گردد و به دلیل این که از نخ مرغوب است هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند و عملکرد بسیار خوبی دارد انواع دستکش نخی مشکی در سایزهای متفاوت تولید می گردد و یکی از پر مصرف ترین نوع دستکش محسوب می شود.

.

با دستکش موفقیت رو تو دستات بگیر

دستکش نخی کارگری

برای خرید دستکش نخی کارگری نکات مختلفی مورد توجه قرار می گیرد همانطور که گفتیم یک دستکش نخی کارگری خوب باید بافت و ضخامت قابل قبولی را برای حفاظت از دست ها در مقابل آسیب دیدگی یا سرما داشته باشند همچنین باید به این موضوع دقت داشت که کش به کار رفته در قسمت مچ این دستکش ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا پس از استفاده طولانی مدت گشاد نشده و همچنان قابلیت استفاده داشته باشد.

نکته آخر برای خرید این دستکش ها توجه به جنس آن هاست که باید به گونه ای باشد تا در صورت استفاده طولانی مدت باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشود قیمت دستکش نخی کارگری با توجه به جنس آن و تعدادی که خریداری می شود می تواند از 20 هزار تومان تا 90 هزار تومان متغیر باشد شما مشتریان عزیز برای آگاهی هرچه دقیق تر از قیمت و کیفیت دستکش نخی کارگری می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

.

با دستکش موفقیت رو تو دستات بگیر

دستکش نخی استادکار

هنگام خرید دستکش نخی استادکار اولین لازمه، تعیین صحیح سایز دستکش است چون سایز درست بر راحتی در حین کار تاثیر به سزایی دارد توجه به اهمیت بالای سایز دستکش بهتر است در مورد این مقوله با فروشنده مشورت کنید تا پس از خرید متوجه کوچک یا بزرگ بودن آن نشوید.

برند استاد کار همیشه نام تجاری خود را در قسمتی از بسته بندی کالا نمایان می کند، بنابراین از وجود این نام در محصول مورد نظر خود آسوده خاطر شوید قیمت دستکش نخی استادکار حدودا 17 الی 20 هزار تومان می باشد، جالب است که این سطح کیفیتی بالا با یک نرخ اقتصادی به فروش می رسد مواد اولیه ای مثل متریال نخی و لاتکس به طور مستقیم در قیمت هر جفت دستکش موثر هستند پس نرخ روز کالا به این عوامل بستگی دارد.

.

با دستکش موفقیت رو تو دستات بگیر

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه