با این ترفندها ثروت خود را کش بیاورید

با این ترفندها ثروت خود را کش بیاورید

رمز ثروتمند شدن من تمرکز کردن بر روی افزایش درآمد و تلاش برای افزایش هر چه بیشتر آن بود من این مسئله را دریافتم که با سرمایه گذاری بر روی صنایع غذایی می توان به ثروت کلانی رسید و در ابتدا با سرمایه اندکی وارد این حوزه شدم و توانستم پولدار شوم.

پنیر تالش

پنیر تالش با استفاده از شیر گوسفندان به دست می آید به این صورت که پس از دوشیدن شیر گوسفندان و عبور شیر از یک صافی پارچه ای و یا توری به صورتی که شیر هنوز گرم است به آن مایع پنیر زده و در یک دیگ با آب ترکیب می کنند.

مخلوط مورد نظر بعد از گذشت مدت زمانی دلمه می بندد و سپس مایع به دست آمده را به وسیله یک کاسه فلزی در داخل دیگی که روی اجاق است ریخته و بعد از گذشت 10 تا 15 دقیقه خمیری به دست می‌ آید و در نهایت این خمیر را در ظروف از جنس چوب که به شکل بشقاب می باشد ریخته و با دست فشار می‌ دهند آب آن را گرفته شده و پنیر از آن باقی می ماند.

پنیر حاصل شده به پنیر تالش شهرت دارد و به دو صورت فروخته می‌ شود که از آن می‌ توان به فروش در محل و یا فروش توسط خریدارانی که این محصول را از تولید کننده خرید کرده و در شهر می فروشند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (20).jpg

پنیر پیتزا مطهر

بهتر است بدانید که در تولید انواع پنیر پیتزا و پنیر پارمزان از فرمولهای بسیار خاصی استفاده می شود تا یک پنیر پیتزا باکیفیت و مناسب مانند پنیر پیتزا مطهر تهیه شود و بسیاری از خریداران به راحتی می تواند بر اساس نیاز خود این محصول را در بسته بندیهای یک کیلویی تهیه و در آشپزی و پخت غذای خود استفاده کنید.

بیشتر مردم هیچ اطلاعی در خصوص اینکه پنیرپیتزا دارای منبع بسیار غنی از ویتامین E می باشد که غنی از اناوع آنتی اکسیدانهای مهم برای بازسازی سلولهای بدن می باشد که می تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد. همینطور سرشار از مواد بسیار مفید سلنیوم می باشد که برای سوخت وساز بدن بسیار مهم و ضروری می باشد.

می توان با مصرف این خطر ابتلا به انواع بیماریهای خطرناک نظیر ابتلا به سلولهای سرطانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و سلامتی بدن و قلب و عروق از بروز بیماریها محفوظ بدارد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (21).jpg

پنیر خامه ای پگاه

در پنیر خامه ای پگاه مقدار بسیار زیادی از مواد پروتئینی و مواد ویتامینه وجود دارد که هر کدام از آنها در بدن ما وظایفی را دارا می باشند و با توجه به این فواید باید گفت که قیمت پنیر خامه ای در بازار بسیار مناسب می باشد و در دسترس همگان قرار دارد.

در این پنیرها مقدار قابل توجهی از ویتامین آ وجود دارد که برای بدن ما بسیار مفید می باشند و وظیفه این ویتامین در بدن این می باشد که سیستم ایمنی بدن را بسیار تقویت می کند و همچنین به بدن ما در ترمیم و محافظت از بافتهای پوستی و ریوی و روده ها بسیار کمک می نماید.

همچنین در این پنیرها مقدار بسیار مناسبی از آنتی اکسیدان وجود دارد که این مواد در بدن می توانند از رادیکالهای آزاد جلوگیری نمایند و از گسترش و پخش سلولهای آزاد در بدن جلوگیری نمایند که ای مسئله باعث می شود، بدن دچار بیماری سرطان نشود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (22).jpg

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه