بادام هایی که موفقیت شما را تضمین می کند

بادام ها از محصولاتی می باشند که به دلیل فواید بسیار همواره مورد توجه افراد قرار دارد به همین دلیل از مشتریان بالایی برخوردار می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که فعالیت خود را در این زمینه آغاز و از سود های دریافتی حاصل از فروش آن زندگی خود را دستخوش تغییری دلنشین کنید برای این کار تا انتها با ما همراه باشید.

بادام کاغذی تازه

شما با بررسی مشخصات بادام کاغذی تازه می توانید تازه ترین و بهترین کیفیت این محصول را تشخیص دهید مغز بادام کاغذی باید خوشرنگ باشد و درشت باشد چرا که بادام های کاغذی تازه، دارای مغزی درشت هستند همچون طعم بادام، اندازه آن، وزن بسته بندی این محصول، هزینه تولید و بسته بندی این محصول و میزان تولیدات آن می توانند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهند.

شما برای خرید بادام کاغذی تازه باید به نکات متعددی توجه داشته باشید نوع مغز بادام در خرید اهمیت زیادی دارد چرا که بهترین نوع مغز، تازه ترین و درشت ترین آن ها است طعم بادام باید شیرین باشد و شیرین بودن آن نشانه تازه بودن بادام کاغذی است سالم بودن این مغز در هنگام خرید بسیار مهم است چرا که بعضی از بادام های کاغذی، کپک زده هستند.

.

بادام هایی که موفقیت شما را تضمین می کند

بادام کوهی

قیمت بادام کوهی به علت استفاده از آن در تولید روغن ها و محصولات زیبایی پوست صورت افزایشی سرسام آور داشته است دلیل اصلی برای تعیین قیمت این نوع از بادام کیفیت مغز، ریزی و درشتی، نوع بسته بندی، تازه یا شور شده و غیره می باشد.

وجود تعداد زیادی واسطه و دلال در زمینه خرید و فروش بادام های کوهی یکی از دلایل اصلی برای افزایش قیمت در این محصول می باشد قیمت این خشکبار با ارزش در بازار از کیلویی 150 هزار تومان شروع شده و تا 400 هزار تومان نیز موجود می باشد خرید بادام های کوهی و روغن تهیه شده از آن را از مراکزی که نشان استاندار و بهداشت دارند تهیه نمایید.

.

بادام هایی که موفقیت شما را تضمین می کند

بادام هندی خام درجه یک

باید گفت بادام هندی خام درجه یک از نوع درجه یک و مرغوب، مشخصات سودمندی دارد و خواص زیر را از خود ارائه می دهد محتوای چربی زیاد و اشباع نشده، احساس سیری را تلقین می کند و منجر به کاهش وزن می شود چربی اشباع نشده این ترکیب با کاهش سطح چربی مضر بدن منجر به حفاظت از قلب و جلوگیری از بروز بیماری های قلبی عروقی می شود.

بادام هندی خام درجه یک به علت عدم تولید در داخل کشور، در بخش واردرات مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است و از سمت کشور های استوایی خریداری و وارد می شود بادام در انواع با پوست و بدون پوست موجود می باشد از این بادام علاوه بر مصرف میان وعده، در آجیل و انواع غذا ها مانند سوپ و آبگوشت نیز استفاده می شود.

.

بادام هایی که موفقیت شما را تضمین می کند

Loading

4/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه